Beantwoorden
Webster23
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
My smart Valentine Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Beste Netweters,

 

Volgende maand gaan wij verhuizen en verhuist Telenet mee.

Nu had ik een maand geleden een datum ingegeven voor de installatie, niet bij stilgestaan dat we pas 19 dagen later effectief gaan verhuizen.

Volgens de site kan ik lezen dat als ze de installatie doen dat dan alles van oude naar nieuwe adres verhuist. Wat nog niet mag aangezien we er nog niet wonen.

Nu had ik graag deze datum verschoven, wie kan ik hiervoor contacteren?

Bij mijn afspraken zie ik wel staan dat ik de afspraak van 6 februari kan annuleren, maar had een speciale korting gekregen omdat ik overgestapt was van Whop naar Wiggo, dan ben ik deze misschien kwijt?

 

Bedankt voor de hulp

W.

0 Likes
9 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Normaal blijft de promo gelden die je kreeg toen de verhuis was ingeboekt.
Je belt best naar de klantendienst om de afspraak te wijzigen.

    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Als je effectief je abonnement verhuist wordt die op het oude adres inderdaad uitgeschakeld. Er is echter ook de mogelijkheid om op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting te installeren en daarna op je oude adres je oude aansluiting af te laten sluiten. Je hebt dan tijdens de overgangsperiode gewoon op beide adressen een Telenet aansluiting (en je betaalt ook voor beide. Maar er is dan tenminste geen tijdsdruk...

 

Sommige Telenet operatoren beseffen blijkbaar niet dat dit ook een optie is bij een verhuis (2 weken geleden zelf meegemaakt voor de verhuis van mijn moeder, uiteindelijk vriendelijk afgelegd en teruggebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen die het wel kon regelen). Nu werkt voor haar alles perfect op beide adressen en binnenkort zegt ze gewoon de oude aansluiting op.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Loop binnen bij een Telenetcenter en leg de situatie uit. Aangezien je bent geupgrade van whop naar wiggo, zal dat geen probleem worden. Je kunt beter spreken met iemand van telenet, dan mailen. Zo voorkom je misverstanden.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installatie nieuwbouw verplaatsen


@Opgenort schreef:

Loop binnen bij een Telenetcenter en leg de situatie uit. Aangezien je bent geupgrade van whop naar wiggo, zal dat geen probleem worden. Je kunt beter spreken met iemand van telenet, dan mailen. Zo voorkom je misverstanden.


Die zien ook je afspraak staan en kunnen meteen kijken voor een nieuwe datum.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installatie nieuwbouw verplaatsen


Sommige Telenet operatoren beseffen blijkbaar niet dat dit ook een optie is bij een verhuis (2 weken geleden zelf meegemaakt voor de verhuis van mijn moeder, uiteindelijk vriendelijk afgelegd en teruggebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen die het wel kon regelen). Nu werkt voor haar alles perfect op beide adressen en binnenkort zegt ze gewoon de oude aansluiting op.


Dat komt omdat ze dit in regel niet mogen toepassen. Om misbruik te voorkomen. Zo kan een verkoper zijn commissie opkrikken want een nieuwe lijn brengt meer op dan een verhuis.

Een andere reden is dat mensen dat hun telenet mail adres kwijtspelen enz.

Maar je hebt gelijk soms is het wel nodig maar de verkopers of medewerkers op de helpdesk moeten het wel kunnen motiveren achteraf.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Webster23
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
My smart Valentine Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Een vriendelijke callcentermedewerker heeft mijn datum verplaatst!

Opgelost!

BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Installatie nieuwbouw verplaatsen


@igvfer schreef:

Sommige Telenet operatoren beseffen blijkbaar niet dat dit ook een optie is bij een verhuis (2 weken geleden zelf meegemaakt voor de verhuis van mijn moeder, uiteindelijk vriendelijk afgelegd en teruggebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen die het wel kon regelen). Nu werkt voor haar alles perfect op beide adressen en binnenkort zegt ze gewoon de oude aansluiting op.


Dat komt omdat ze dit in regel niet mogen toepassen. Om misbruik te voorkomen. Zo kan een verkoper zijn commissie opkrikken want een nieuwe lijn brengt meer op dan een verhuis.

Een andere reden is dat mensen dat hun telenet mail adres kwijtspelen enz.

Maar je hebt gelijk soms is het wel nodig maar de verkopers of medewerkers op de helpdesk moeten het wel kunnen motiveren achteraf.


@igvfer Het email adres ben je niet echt "kwijt", het blijft nog 18 maand online tot je beschikking onder je oude account. Je krijgt een nieuw email adres op je nieuwe account en je kan je oud email adres ook verhangen naar je nieuwe account .

Je moet alleen opletten dat je er voor zorgt dat je de emails die eraan hangen ook mee verhuist. Alles wat er met IMAP zit ben je normaal kwijt, dus je moet eerst alles van de oude account downloaden naar een PST-file en daarna overkopieren naar de nieuwe account


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Installatie nieuwbouw verplaatsen

Klopt, je bent je email adres niet echt kwijt maar het wordt lastig  om dit opnieuw het jouwe te maken eens je het oude account hebt afgesloten. Je kan namelijk niet meer in het account om het email adres bvb af te sluiten en te herbruiken op je nieuwe account. je kan iet meer aan je paswoord instellingen enz.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes