Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet snelheidsboost betalend ?

Heeft Telenet plannen om betalend internet snelheden een boost te geven.

Orange heeft dit sinds hun start,wil je van 100/10Mbps  een boost naar 200/20Mbps kost je dat 10 euro extra.

Naar 300/30-400/40 of 500/50Mbps.Wie weet er met zekerheid meer van.

Niet gokken.

 

0 Likes
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet snelheidsboost betalend ?

Niets is zeker, alles is mogelijk. Er gaan nog geen geruchten voor wanneer maar dat het er voor 2020 zal zijn is nu al een (bijna) zekerheid. Maar eerst de grote Netwerf afwerken zeker? Telenet kennende zullen ze wachten tot ze, laat ons zeggen 90 tot 95% van hun klanten kunnen geven van wat ze beloven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internet snelheidsboost betalend ?

De "grote aankondiging" van gisteren had enkel te maken met mobiele telefonie. Daar ben ik niet veel mee met betalen-volgens-verbruik en Basic Internet (30Mbps d/l; 3 Mbps u/l). Een beetje meer snelheid en/of wat goedkoper dataverbruik is altijd welkom!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet snelheidsboost betalend ?

@sbJe ziet over het hoofd dat ze ook een verhoging van het basic internet hebben aangekondigd naar 50/5. Komt in schuifjes maar het komt.

En je kan op je prijs volgens verbruik toch een King surf activeren €5 voor 500 MB = €0.01 per MB of €10 voor 2 GB = 0.005 per MB.

Dat is toch een stukje goedkoper dan €0.06 voor los verbruik.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet snelheidsboost betalend ?

Mij maken ze niet wijs dat ze vandaag geen 300/30 of meer kunnen aanbieden voor fibernet 200Mbps klanten.Het is  15 maanden geleden dat we naar 200Mbps zijn gezet.Jaarlijks  even na de prijsverhoging ging de snelheid steeds verder omhoog.Waarom nu niet,basic internet naar 50/5Mbps ja,waarom niet meer volume,zo geraken deze mensen nog sneller op smalband.Maar ja extra volume blokken brengt nog meer geld in het laadje.

Gaan we in 2019 van 200 metteen naar 1Gbps,laat me niet lachen Telenet. Omhoog die snelheden zoals Ziggo in Nederland,waar het wel kan en beterkoop,heeft niets te maken met BTW en zonder datalimieten.Was Duco Sickinghe maar gebleven.Die luisterde naar z'n klanten.Je kon hem zelfs persoonlijk mailen,zelf ondervonden.

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet snelheidsboost betalend ?

Daar hebben deze mensen weinig aan,als het volume van basic net op 150GB blijft steken,nog sneller op smalband.

Maar ja extra volume blokken of upgraden brengt weer extra veel geld in het laadje.

Laatste snelheidsverhoging is intussen 15 maand geleden.

3 maand overtijd,prijzen verhoging kan dan weer wel  op tijd jaarlijks.

John Porter neem hier onder 'n voorbeeld van,en die prijzen hebben niets met BTW te maken en zonder datalimieten,en sneller internet.Onder hetzelfde Liberty global .

Kijk ook eens goed wat allemaal is inbegrepen in de prijs

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet snelheidsboost betalend ?

Met zijn allen naar Nederland. Jammer dat we geen data kunnen smokkelen van ginder naar hier. Ja dat is gelijk bij de regering:  hier een beetje af (roamingkosten) en daar een beetje meer rekenen (prijsaanpassingen) en de boer ploegde voort (wij). We kunnen er ons druk in maken maar of het helpt?

En die data limiet? Ik gebruik gemiddeld per maand 50 GB en met mij zijn er veel zo. Maar wie ben ik? Ik heb niet alle dagen de tijd om uren video of games  te streamen. Elk zijn pleziertje natuurlijk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internet snelheidsboost betalend ?

@igvfer- Als alleenstaande heb ik soms nog eens een piek dicht in de buurt van die 150 GiB, maar mijn zus heeft bijvoorbeeld 3 jongens, tieners, en wat die gastjes er dagelijks doorjagen... Zij heeft dan ook een totaalpakket waar ze - in principe - niet naar verbruik hoeft te kijken, maar persoonlijk vind ik zo'n totaalpakket véél te duur.

 

Wat King surf betreft: is voor mij ook te duur, want ik probeer zoveel mogelijk via (gratis) WiFi te werken. Wat data betreft is 500 MiB veel meer dan wat ik nodig heb. Vandaar liever goedkoper wat los verbruik betreft. We leven toch "in het digitale tijdperk", niet? 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internet snelheidsboost betalend ?


@igvfer schreef:

@sbJe ziet over het hoofd dat ze ook een verhoging van het basic internet hebben aangekondigd naar 50/5. Komt in schuifjes maar het komt.

En je kan op je prijs volgens verbruik toch een King surf activeren €5 voor 500 MB = €0.01 per MB of €10 voor 2 GB = 0.005 per MB.

Dat is toch een stukje goedkoper dan €0.06 voor los verbruik.


@igvfer- Ik opende gisteren eerder toevallig de Telenet Support app en blijkbaar was er een bericht. Daarin werd gemeld dat tussen 26 en 28 juni download- en uploadsnelheid zou aangepast worden; ik zou er niets voor moeten doen. Een snelheidstest wees echter uit dat ik nog altijd 30/3 had, dus heb ik even modem en router uit- en aangezet. Daarna 50/5. *wiiiiiiiiiiiiii* 8-)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes