Beantwoorden
MrHat
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Internetverbinding valt om de 30 min uit

Hallo,

 

mijn internetverbinding valt om de 20-30 minuten opnieuw uit, en het kan enkel gefixt worden door mijn modem eens opnieuw op te starten. Eigenlijk valt het niet echt uit, maar je kunt gewoon niet meer verbinden. Ik heb geen idee hoe dit zou kunnen komen, maar het is ongelofelijk irritant. Ik zit op een meter of 4 van de modem, in dezelfde kamer. Ik hoop op een defenitieve oplossing.

 

Greets,

MrHat

0 Likes
4 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Internetverbinding valt om de 30 min uit

Op alle apparaten of op enkele? Welke router gebruik je? Die van Telenet of een die je zelf hebt aangekocht?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MrHat
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Internetverbinding valt om de 30 min uit

Het is een router die we van telenet gekregen hebben bij de installatie, en ik heb gemerkt dat het enkel op de 2.4 GHZ verbinding is. De modemnaam is volgens Mijn Telenet "Wireless modem 3.0 (DOCSIS)". Kan dit aan een defect aan de modem liggen? Ik heb vele verhalen gehoord van anderen die de laatste 1-2 weken ook vele problemen hadden, eigenlijk gewoon iedereen die telenet heeft. Ook zij hadden ook ongeveer dezelfde problemen. Bij hen loste het zichzelf op na enkele dagen, bij mij is dit nu al een week bezig.

0 Likes
Padalby
Professional Meerweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Internetverbinding valt om de 30 min uit

simpelste manier als het de modem is : naar telenet bellen en modem laten testen, kan op afstand

andere mogleijkheid : per definitie een nieuwe modem vragen

MrHat
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Internetverbinding valt om de 30 min uit

Oke, bedankt! Ik zal daar eens over nadenken, bedankt voor het antwoord!

0 Likes