Beantwoorden
anndieter
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

KING Surf - geen service in het buitenland

Goedemiddag,

 

Ik heb nu enkele maanden een SIM-kaart in onze iPad steken.

Echter, tijdens onze vakantie hebben we gemerkt dat we geen service/netwerk hebben, en dus ook niet via 3G/4G kunnen surfen 😞

 

Via Wi-Fi lukt dit wel... (echter de Wi-Fi kwaliteit laat in de hotels nog té vaak te wensen over, dus netwerk is een absolute must!)

 

Ik ben eerst gaan kijken in mijn.telenet.be of ik daar zelf iets kan aanpassen. Ik zie bij de opties/diensten van mijn KING Surf staan, dat oproepen in het buitenland (roaming) geblokkeerd staan. Ik wil dit dus gaan aanpassen, maar zelf kan ik dat blijkbaar niet beheren. Wel voor mijn gewoon mobiel abonnement, niet voor het KING Surf abonnement.

 

Dus zonet even gebeld naar Telenet - want ik vertrek binnen enkele dagen opnieuw naar het buitenland. Ben snel geholpen, top van Telenet! (haat wachtmuziekjes)

 

Maar dan iemand aan de lijn gekregen, die het probleem niet leek te begrijpen en vervolgens een 'preek' , dat de roaming geblokkeerd is omwille van dataverbruik, dat het veel kost, en blablabla... Pfffff, dan geef ik het op hé, dat was voor mij geen voorbeeld van client centricity...

 

Kortom, het is geen verhaal van overmatig verbruik dat leidt tot  blokkering. Ik heb nooit netwerk gehad in het buitenland, dus kon ook niks verbruiken. Echter, ik wil dit graag actief en ik wil het zelf doen, maar dat lukt niet. Alleen wil ik bevestiging, asap, dat de roaming werkt, want ik vertrek volgende week opnieuw, deze keer voor professionele doeleinden.

 

Volgens de medewerker is het nu in orde.

 

Alleen... Ik zie het in Mijn Telenet nog steeds geblokkeerd staan.  

 

Kan ik aub geholpen worden en de zekerheid krijgen dat het dan ook écht in orde is?

 

Bedankt alvast!

 

 

0 Likes
1 reactie
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

KING Surf - geen service in het buitenland

Dag anndieter,

 

Mijn eerste ingeving zou zijn dat King Surf geen roaming ondersteunt (maar ik kan hier mis in zijn).

 

Ik stel voor dat je nogmaals contact opneemt met de Telenet Klantendienst op het nummer 015/66.66.66 en zegt dat het in jouw "mijn telenet" nog niet is aangepast en vragen het het gesteld is met de roaming.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes