Beantwoorden
Brrrr
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan ik cache van router clearen?

Hallo, 

 

ik ben bezig met het ontwikkelen van een website en de nameservers van mijn dns zijn onlangs aangepast maar als ik naar de website surf binnen mijn lokaal netwerk dan krijg ik nog steeds een oude versie te zien en dat op verschillende toestellen. Als ik met mijn telefoon en via 4g surf krijg ik de juiste versie. Kan ik de cache van mijn router clearen, of een dns flush doen?

Tags (3)
0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik cache van router clearen?

Uw router eens zonder stroom zetten voor een 10-tal seconden?

Op een laptop of windows PC in je browser even op F5 drukken? Of op het cirkelend pijltje in Firefox?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Brrrr
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Kan ik cache van router clearen?

Bedankt voor je snelle reactie jgvfer maar ik had moeten vermelden dat ik dat al geprobeerd had. 

volgende dingen heb ik getest: 

 

  • router 1+ minuten uitgezet
  • dns geflusht op mac
  • caches gecleared in browsers
  • 100x refreshen

alle suggesties zijn meer dan welkom!

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik cache van router clearen?

Op verschillende niveaus worden die zaken bijgehouden. Vermits het bij jou lokaal is, moet je de toestellen verplichten om hun cache te verversen. Kijk op deze site onder Force Refresh.

 

Voor smartphones of Tablets weer ik niet hoe je dat doet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik cache van router clearen?

In firefox kan je selectief cookies verwijderen via opties, beveiliging, cookies verwijderen, beheren.

In andere browsers weet ik het niet.

En misschien eens een andere DNS server instellen?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes