Beantwoorden
Ex-Netweter

Kan online niet met mijn playstation 4 spelen

Ik kan online niet met mijn vrienden spelen met playstation 4.Kan wel met anderen spelen ik heb lan 3 of zo.wat moet ik er aan doen

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter

Je gaat naar mijntelenet.be. Daar ga je bij 'Mijn Internet' 'Draadloze Instellingen' zien staan.

Klik daaronder op 'Geavanceerd'. Bij de tab 'Netwerk' zie je de 'Verbonden Gebruikers (Toestellen)' staan. Hierbij ga je je Playstation zien staan en onthoud je of schrijf je zijn IP adres op.

Daarna selecteer je  de tab 'IPv4 Firewall & Port Forwarding' en vul je bij 'DMZ Adres' dit IP adres in.

Normaal gezien zou het dan moeten werken.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Je kunt best ook eerst een vast IP adres instellen op je ps4 want nu wordt er automatisch een toegewezen en dat verandert af en toe en dus zou je elke keer het ip adres bij dmz moeten veranderen.

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Wanneer veranderd dit dan? Bij mij is het nochtans nog steeds hetzelfde.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nadat de DHCP release is verlopen kan dit veranderen. Of als je de verbinding verbreekt en opnieuw verbinding maakt. Maar dat hoeft niet zo te zijn het kan zijn dat je router altijd hetzelfde ip geeft. Maar om ervoor te zorgen dat het toch niet kan veranderen stel je beter een statisch adres in.

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ik zit met hetzelfde probleem en heb gedaan wat jullie hier vertellen maar het probleem blijft hetzelfde. Enige andere oplossingen?

0 Likes