24805
netweters
|
152821
antwoorden
|
20743
vragen
|
Hallo
Ik heb sinds 2 weken een CH8568LG modem. De LED balk van de modem knippert continu geel.
Wanneer ik de betekenis van de LED balk opzoek op de website van Telenet, staat geel niet tussen de mogelijke kleuren van de LED.
Wat is de betekenis van de gele, knipperende LED?
En hoe krijg ik de LED in normale werking? (Gedimd wit, volgens de Telenet website)
Het knipperende licht is namelijk erg hinderlijk.
Voor de rest lijkt de modem wel normaal te werken.
Alvast bedankt.
Hebt ge de modem al eens herstart, overbodige vraag waarschijnlijk?
Dat heb ik inderdaad al enkele keren geprobeerd, zonder succes.
Werp die HGW brol buiten
Neem CV8560E met zelf een router.
ja goed idee laten we een nieuwe modem aanvragen die last gaat hebben van activatie problemen 🙄
Is nu het probleem wel opgelost dan🙄
nee op voorwaarde dat zijn diensten werken kan hij zwarte plakband plakken over die led ring problem solved trouwens over de betrokken modem deel ik uw modem.Het enige wat ik verder nog kan bedenken is dat de topic starter kleurenblind is en geel dus een andere kleur is.
Ik zal dan voorlopig de led ring afdekken, al lijkt het mij alles behalve normaal dat je een stuk tape op een nieuw apparaat moet plakken.
En nee, ik ben niet kleurenblind. 😉
Misschien zal Telenet nog een kleurfilter nasturen om af te plakken 😂
Zou dit kunnen te maken hebben met het feit dat de WiFi uit staat op de router?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Er is wel internet verbinding, maar veel trager dan mijn vorige modem (zelfde model). Ik kan de modem ook niet configureren via Mijn Telenet. "Oeps, er ging iets mis."
Hetzelfde hier. Na een drietal weken normaal wit licht knippert de LED balk van mijn nieuwe CH8568LG modem continu geel.
Alles lijkt normaal te werken maar dat knipperen is knap vervelend.
Als er al zoveel personen het hier melden moet er toch ergens een oplossing voor gevonden worden.
Hey,
ik heb sinds gisteren dezelfde modem, met hetzelfde fenomeen: de Led balk knippert continu geel. ( geel staat dus momenteel nog steeds niet tussen de mogelijke kleuren!!)
Bij de modem zat een kaartje met de nieuwe Wifi login (deze nieuwe modem was ter vervanging van de oude modem).
Alles werkte perfect maar de Led bleef geel knipperen tot zojuist met het draadloos connecteren van een nieuwe PC:
Ik heb de WPS knop op de modem gebruikt om deze verbinding te maken, en onmiddellijk werd de Led gedimd wit.... en wat blijkt nu:
bij deze handelingen werd het nieuwe Wifi netwerk opgeheven en plots werkte al mijn toestellen terug op het oude Wifi netwerk, zoals dit was ingesteld met de vorige modem...
Ik heb nu dus twee Wifi Netwerken, eentje identiek hetzelfde zoals in de oude modem met de oude login gegevens (dus niet de login gegevens op het bijgeleverd kaartje), en een nieuw waarvan het signaal heel zwak is en wat ik dus niet gebruik.
Ik heb een vermoeden dat de gele Led iets te maken heeft met het Wifi netwerk, maar het blijft mij een raadsel...
Hopelijk kan deze info wat helpen...