24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb met de snelheidsmeter van Mijn Telenet de internetsnelheden over de Telenet modem gemeten bij verscheidene Telenet gebruikers in onze familie (Wigo, Business, Klik.. met CH74565-LG of CV8560E modem) en zie nooit meer dan 20 Mbps en 0.5 Mbps voor respectievelijk down- en upload snelheid. Zelfde resultaat met andere snelheidsmeters. Veel lager dan de maximale snelheden die Telenet opgeeft. Is er een manier om een minimale down- en upload snelheid te verkrijgen. Bijvoorbeeld download minimaal 50 Mbps en upload minimaal 20 Mbps?
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet minimale internetsnelheid
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Vorige titel: Minimale snelheid via een Fritz!Box 4040
Opgelost! Ga naar oplossing.
@xm schreef:Ter informatie, die andere Fritzbox geeft dezelfde te lage snelheden.
Nog eens terugkomen op de lage snelheid. Heb je alles correct ingesteld?
Zo zou het moeten lukken ...
@flip1953erg bedankt voor deze informatie.
Daarmee heb ik de snelheid van de Fritzbox 4040 op het niveau gekregen van de modem waarmee hij verbonden is.
Dat gebeurde van zodra ik Obtain the IP address automatically (DHCP) aangevinkt had (Internet > Account Information > Internet Connection > Connection Settings > IP Settings)
Graag gedaan, en bedankt voor de feedback.
Als je nog hulp nodig hebt voor het instellen van de LAN-LAN VPN horen wij het wel. Gezien je binnen enkele dagen voor een jaar weg bent, kan je het best in orde hebben voor je vertrek?
Hiervoor kan je best een nieuwe topic aanmaken. Het probleem van deze topic (traag internet) is nu opgelost.
Met het "emergency IP adres" http://169.254.1.1 en LAN kabel ben ik inderdaad err in de gebruikersinterface van de Fritz!Box geraakt en heb ik mijn foutieve instelling daar hersteld.
Bedankt!