24.853
netweters
|
153.192
antwoorden
|
20.784
vragen
|
ik krijg al enkele maanden onderstaande melding in mijn telenet.
verschillende browsers geprobeerd en zelfs op verschillende pc's
reeds voor gemaild etc maar nog steeds niet opgelost.
gaat over mijn thuisnetwerk en aanpassen mail adressen
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dit is een oud zeer. Neem contact op met de helpdesk en geef hen instructies over wat ze moeten aanpassen. Dat hoeft niet per se via telefoon, het kan ook via Facebook of Twitter (je krijgt daar redelijk snel reactie).
Beste,
Heb je al eens een hard-reset gedaan van de modem? Modem uitschakelen, 10min wachten, opnieuw inschakelen. Wat betreft de browsers, gebruik Chrome en/of firefox. Maak ook de cache leeg van beide browsers. Probeer opnieuw. Geef een seintje als het opgelost is.
Ik heb dat probleem ook een tijd voor gehad. Maar omdat ik ik hiervoor eerst bij Orange en proximus had gezeten, moest ik eerst een eigen inlog maken omdat je zogezegd als je Wigo hebt geen mijn telenet kan hebben. ik had ook eerst geprobeerd op mijn telenet in te loggen, maar dit ging niet. En er kwam de melding dat ik een eigen inlog moest maken. dan is er iets eigenaardigs gebeurts, ik ben gaan googelen en plots heb ik met mijn Wigo abbonement toch een mijn Telenet acount. Wonderen zijn bij Telenet ook niet gedaan want mijn betaling en de rest word nauwkeurig weergegeven; ben tevens al 8 maal bij hen klant geweest dus weet goed genoeg die betalingen.
Ticket staat open bij Telenet maar ondertussen al een bericht gekregen dat ze hun best doen om het op te lossen maar momenteel niet weten waar het door komt