Beantwoorden
Flora
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Modem activatie duurt al 7 dagen na technicus afspraak

Nadat Telenet mijn modem kwam vervangen geraakt hij niet geactiveerd.   Al 7 dagen zonder internet en vaste telefoon.  Medewerkers blijven mij zeggen " het komt in orde we zijn ermee bezig maar kunnen er geen tijd opkleven" Blijkbaar hebben zij grote problemen bij activaties. Iemand een idee of dit effectief opgelost kan geraken of hoelang het kan duren. Beter overstappen naar Proximus? Of hebben die ook problemen? 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet enorme wachttijd bij Modem activatie

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Modem activatie duurt al 7 dagen na technicus afspraak

Dat probleem speelt al langer,voor sommigen,de meerderheid heeft er geen last van,ze werken er aan.

“Alles heeft te maken met de invoering van een IT-systeem”

Overstappen naar proximus moet jezelf beslissen,als snelheid maximaal 88Mbps en veel minder tot maximaal 30Mbps(afstand rop,centrale) geen probleem voor je is! Problemen kom je bij elke provider tegen.Of betalen voor 100Mbps en velen maar 30Mbps halen,bij proximus.

FTTH proximus nemen indien beschikbaar ????.Anders zul je snel terug zijn.

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Modem activatie duurt al 7 dagen na technicus afspraak

Hier is de activatie van de nieuwe modem F@ST3896LG-TN fout gegaan.
Je moet dan meer dan een half uur aan de telefoon hangen voor iemand bereikbaar is.
En dan krijg je het excuus dat het allemaal ligt aan het nieuwe IT-Systeem. 
Ze gebruiken dit excuus wel redelijk snel.
Ze hebben een dossier opgemaakt en het kon tot 3 dagen duren voor er antwoord komt. Maar kan ook langer duren zei de medewerker.

In "Mijn Telenet" staat de vorige modem nog actief. In de app is de melding om de nieuwe modem te activeren verdwenen.
Wel staat er dat ik de Pod nog moet installeren. Vreemd

0 Likes
Ex-Netweter
 

Modem activatie duurt al 7 dagen na technicus afspraak

Vijf dagen geleden heeft Benedikte Paulissen, bazin van de Telenet-klantendienst, in het programma "De Inspecteur" op VRT Radio 2 beloofd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun Telenet-diensten zouden kunnen genieten: https://radio2.be/luister/select/de-inspecteur/stijgend-aantal-klachten-over-klantendienst-van-telen...

Je mag dus concluderen dat Benedikte Paulissen minstens de realiteit beter voorstelt dan ze werkelijk is. Hoe lang de problemen met activaties in het nieuwe IT-systeem nog zullen duren, kan niemand zeggen. Sommige klanten hebben langer dan een maand zonder televisie gezeten wegens activatieproblemen met TV-boxen.

Ik zou inderdaad aanraden om op https://bestetarief.be eens naar een voor jou geschikt abonnement bij een andere aanbieder te zoeken.

0 Likes