24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Helaas ben ik hier weer. 5min geleden kreeg ik deze "fout"
Dit zou nooit mogen gebeuren maar toch.... dus ben ik naar mijn telenet gegaan => bla bla bla =>
Dat verklaard, maar niet dat het "ineens" gebeurd zonder dat ik iets heb gedaan. We navigeren weg van de pagina, we we gaan terug naar "Geavanceerde instellingen" daar staat de bridging weer actief. Toch heb ik de "success" melding gekregen dat alles correct is opgeslagen => Je aanpassingen zijn correct opgeslagen. De payload via XHR is dan ook "ok". toch blijft deze functie aan. Ik ga nu een reboot op de modem doen maar ik denk niet dat het iets zal helpen.
EDIT: reboot gedaan =>
staat nog altijd gaan, bus bellen maar!
Heeft er nog iemand deze fout?
Mvg
Hier geen problemen met de CV8560E.
Ik kan gewoon modem bridging aan en uit zetten.
Dat zou ik ook denken, maar sinds de overstap van de modem CH7465LG-TN naar een CV8560E gaat alles verkeerd. Instellingen worden niet meer opgeslagen en nu dit opnieuw?
Heb ondertussen ook gebeld maar kom geen stap verder. Volgens hun ligt het aan mijn apparatuur (unify) die defect zou zijn terwijl dat helemaal niet zo is.
Aan de CV8650E ligt het niet als je kan internetten.
Aan de instellingen bij jij baas.
Telenet zou wel eens gelijk kunnen hebben.
4G fail-over 😉
4G fail-over
Is enkel voor download,niet voor upload.