Beantwoorden
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Modem geraakt niet geactiveerd

Gisteren voormiddag nieuwe modem gaan halen in de winkel, eens thuis geraakt de modem niet geactiveerd. Gebeld naar de klantendienst en heel lang moeten wachten om te horen dat zij niets kunnen doen en enkel een case opmaken. Hoe kan het dat men er niet in slaagt om een simpele modem te activeren, ik heb het macadress voor handen. Jaren lang tevreden klant bij telenet maar dit zorgt voor erg veel frustratie. Zit al 2 dagen zonder internet was zeer frustrerend is. 

0 Likes
18 reacties
William_L
Experienced Meerweter
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Maar hoeveel weken, maanden, jaren kunnen ze dat excuus van een nieuw systeem nog gebruiken?

robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

We weten ondertussen al +3 maand van dat probleem.

Wacht met modem wissel,tot hun problemen van de baan zijn.

Ook hetzelfde met ruil van digicorder naar TV box.

Mocht je een CV8560E  hebben met eigen router WiFi6 houden is de boodschap.

Ik wil vandaag niets anders.

0 Likes
William_L
Experienced Meerweter
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Bedankt @robatoras , maar soms heb je geen keuze hé…

Modem was defect en helpdesk vroeg me om hem te vervangen, thuisgekomen merkte ik dat de nieuwe modem geen stroom kreeg, terug naar de winkel, nogmaals geruild en die modem was ok. En blijkbaar is die dubbele swap het probleem…

Maar wat ik nog het ergste vind is dat de helpdesk me zei: “Het is al na 18h dus er zijn geen techniekers meer om dit op te lossen”, dit was op vrijdagavond, maar ze gingen dit zeker dinsdagmorgen oplossen (maandag was Paasmaandag), terwijl ze heel goed weten dat dit niet het geval zal zijn…, echt liegen dus.

Ondertussen 7de dag zonder internet (en vaste telefoon, digitale tv, etc).

En ondertussen kalmerende berichten en Whatsappen sturen, bijna elke dag…, om woest van te worden.

Terwijl ik dit typ krijg ik er trouwens nog één, hij heeft nogmaals een reminder gestuurd naar de technische dienst.

William

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Voor de andere,hou voorlopig wat je hebt,en voor William-L  paasdagen hebben het wachten verstoord.Spijtig voor jou.

Bestel nooit op vrijdagnamiddag.....avond   weekend wacht.