Beantwoorden
Pascal2900
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Modem niet bereikbaar via Mijn Teleneet

k heb sinds kort een witte wifi modem. Na eerste keer setup (dit duurde een paar uur, telenet heeft de gegevens teruggezet van de oude) was de modem bereikbaar . Sinds gisteren krijg ik bij het aanklikken van "je thuisnetwerk" een melding "je gegevens worden opgehaald", maar kort daarna een pagina " Probleem bij het aanmelden". Ik ben op dat moment wel aangemeld op Mijn Telenet en bv gegevens "Mijn profiel" kan ik wel opvragen. De modem reeds herstart , alsook verschillende browsers geprobeerd

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Modem niet bereikbaar via Mijn Teleneet

@Pascal2900 

Ik ben er uiteindelijk terug ingeraakt door af te melden en terug aan te melden. Misschien ook nog wat geluk.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Modem niet bereikbaar via Mijn Teleneet

Gisteren tijdens de release was dit zeker het geval. Maar vandaag kan ik wel terug aan alles.

Zoals @louishufk  eens afmelden? Ook op Netweters want ik heb al gemerkt dat je login en paswoord overgenomen worden naar "Mijn Telenet".



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.