24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Ik zie in mijn telenet dat ik mijn tariefplan ook langs daar kan veranderen, maar ik kan enkel kiezen voor one of oneup en dat is niet zo interessant omdat je met deze formules altijd betaald voor minstens 1 mobiel nummer.Op de telenet website staat bij "veelgestelde vragen" dat je via de webshop gewoon mag bestellen wat je wilt maar ik stel vast dat mijn huidige modem CH7465LG-TN ongeschikt is voor het abonnement dat ik wil nemen je moet een CH8568LG of CV8560E of die laatste nieuwe f@ast modem hebben.
Dat lelijke hoge ding met zijn hinderlijke licht (CH8568LG) dat komt mijn kot niet binnen 😒 maar de vraag is of de webshop van telenet dat aangeeft dat je een nieuwe modem nodig hebt of dat je zelf nog naar een winkelpunt moet gaan ? ik denk dat het op deze manier werkt maar ben er niet zeker van
Denk ik verkeerd ? .Die laaste nieuwe f@ast modem valt al weg sinds ik niet van plan ben om pods te nemen blijft nog over CV8560E maar deze modem is precies verdwenen van de telenet website voor particulieren ? ik weet dat ik in dat geval geen wifi heb maar dat valt op te lossen met een router of een AP.
nogmaals is het dat risico waard of best nog wat wachten ? aan de klantendienst ook al gevraagd maar die zijn precies in een vroege vakantie modus .....
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: overstap naar nieuw abonnement
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bon die tvbox werkt ik heb de telefoon genomen en gebeld de medewerker vroeg achter dat serienummer dat dacht ik al en had ik al opgeschreven in geval van dan heeft hij mij in wacht gezet met de vraag te wachten tot hij terugkwam dat heb ik gedaan en ja hoor het werkt
Ze bestaan nog de echte probleem oplossers bij telenet maar tegenwoordig moet je hard zoeken .
De activatie van die tvbox zat vast uin het systeem.
De activatie soms lukt het automatisch en soms ook niet
Daarmee de wachtlijst activatie als alles manueel moet gebeuren op een paar dagen
@luc55 schreef:Zoals je zegt het is druk je zal nog moeten wachten het komt wel goed
Waarom heb je het over "druk" terwijl je zeer goed weet dat de aanslepende IT-problemen bij Telenet de oorzaak zijn.
"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel."
Nu nog de telefoonlijn of ondertussen ook al in orde ?
Van die telefoonlijn heb ik nog niks gehoord ik zal binnen een paar dagen eens informeren nu ga ik ze wat met rust laten want ik ben een lastige klant als ik boos ben ik weet dat.De mensen die mij eventueel bellen op die vaste lijn die hebben ook mijn gsm .
Door aanslepende IT-problemen moet bijna alles manueel gebeuren en daar kruip tijd in
en nog een mis rekening vakantie rustiger is het niet geworden omdat klanten nu het moment vinden om iets te veranderen
aan hun abo of toestel
Die tvbox is ook een sloeber ik druk op stembediening en zeg play6 en hij gaat altijd naar play5 moet ik soms praten zoals nen Hollander ? 😂
De intelligentie van de Telenet-apparaten kent geen grenzen meer 😂