Beantwoorden
Edmond
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe modem - Bestaande coaxkabel te kort

Waar kan ik een telenet-gecertifieerde COAX kabel van minimum 60cm met F-connectors (male - female met interne schroefdraad) voor verbinding tussen de NIU verdeler en de nieuwe Modem (CH8568LG) aanschaffen of op lengte laten maken ?

De huidige kabel van 30cm naar de oude modem is te kort om de nieuwe Telenet toren-Modem met zijn rechtse zijpoorten op aan te sluiten, met ophanging aan de muur.  Links plaatsen van de NIU verdeler zou een oplossing zijn, maar kan bij mij niet. Bij het Telenet service punt in de buurt kon men mij niet helpen. Men verwees naar de do-het-zelf zaken. Maar helaas. Ik heb niet het materiaal en de kennis om dit zelf samen te stellen. Hallo Telenet !

 

Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Nieuwe Modem - Bestaande Coax verbindingskabel te kort

16 reacties
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 259
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Nieuwe modem - Bestaande coaxkabel te kort

Misschien te ver maar toch .

https://www.gotron.be/installatie/kabels/snoeren/coax-f/f-connector-mannelijk-f-connector-mannelijk-...

Maar toch eerst eens bellen of in stock.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2798
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe modem - Bestaande coaxkabel te kort

Ja in de grotere centers heb je een  rol en de medewerker geeft kabel mee als je vraagt

Ik vind het raar vroeger kreeg je nog een doos met kabels bij met de modem daar zat een stuk van +- 1 meter bij

dat zijn die zelf pakketten

Ma ja bij verhuizen of stop zetten gaat alleen de modem binnen met stroomstekker in de winkel 

de rest gaat de vuilbak in of container park en dat brengt veel afval bij en dat willen ze stoppen

 

Onlangs nog een koppel dat ik ken hebben een huis gekocht en alles opnieuw ingericht en een nieuwe coax cable getrokken

naar een nieuwe plaats waar hij moet kommen technieker was lastig dat er totale nieuwe installatie moest komen wand er was niets meer alleen een kabel

en geen niu meer was allemaal verwijdert samen elektriciteit weg gegooid bij de verbouwingen

 

En als je regelmatig naar container park gaat zie je deze spullen in de bak electro liggen

Ik denk ook dat als je via whatsapp een kabel vraagt zullen ze deze opsturen natuurlijk geen 2 meter