Beantwoorden
Biggjim
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Nvidea upload 405,2 Mbps en download maar 34.1 Mbps?

Dag,

 

Ik heb sinds kort een Nvidia shield pro (2017). Deze is Cat 6 bekabeld (ook met een Cat 5e geprobeerd) verbonden van de Telenet modem naar een Gigabit switch naar de Nvidea shield. Als ik hier nu de Telenet speedtest mee uitvoer, dan behaal ik maar een download snelheid van 34,1Mbps en een upload van 405,2Mbps.  Normaal gezien is dit toch niet mogelijk en zou het omgekeerd moeten zijn of zie ik dit verkeerd? Waar zou dit aan kunnen liggen? Mijn Playstation 4 is op dezelfde switch verbonden en haalt 229,2 Mbps Download en 7,1Mbps Upload. Mijn Tv (Philips oled65854/12) behaald op deze switch 81Mbps download. (Foto hier beneden is van Nvidea Shield) 

IMG_6140.jpg

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nvidea upload 405,2 Mbps en download maar 34.1 Mbps?

@Biggjim  Dat is inderdaad niet erg normaal. Maar waar ligt dat aan? Ik zou zeggen kijken bij uw Nvidia shield pro?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Nvidea upload 405,2 Mbps en download maar 34.1 Mbps?

Alles hangt ervan af van waar ge de dingen bekijkt.

De meest gebruikte toestellen zijn clients en is upload kleiner dan de de download.

Maar de Nvidia shield pro ziet zich als een server en dan is dit omgekeerd. Normaal gebruikt ge dit toestel om te streamen op uw lokaal netwerk.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.