Beantwoorden
dibertos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ongelofelijk Telenet doet het terug.  Terug activatie problemen.  Ik probeer over te schakelen van One naar enkel All-in Internet.  Ze houden me al 3 dagen aan het lijntje... Al 3 dagen geen internet, maar al mijn diensten uitgeschakeld.... Geen TV, Geen internet.... Back to basics BEDANKT TELENET.  Al 6 keer gebeld met de helpsdesk....We zijn bezig met de activatie meneer....1 persoon van de helpdesk zei dat ik een andere modem nodig had.... Totaal uit de lucht gegrepen.  Wat een joke.   Ik ben 10 jaar geleden nog telenet technieker geweest en toen was dit al een probleem, ze hebben blijkbaar niet veel geleerd in die tijd.... Al 25 jaar klant, morgen geen internet bye bye telenet

Tags (2)
0 Likes
20 reacties
Ex-Netweter
 

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Dat lijkt me straf,  de bazin van de Telenet-klantendienst, Benedikte Paulissen heeft eind maart in het programma "De Inspecteur" op VRT Radio 2 beloofd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun Telenet-diensten zouden kunnen genieten: https://radio2.be/luister/select/de-inspecteur/stijgend-aantal-klachten-over-klantendienst-van-telen...

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Spijtig voor jou,het zou niet mogen gebeuren.

Op 'n ander(klachten in overvloed) is het ook niet beter hoor.

Soms dagen,weken geen internet.Meestal snelheden die niet kunnen waarmaken,Klantendienst ondermaats.Afspraken niet nakomen 5x verschuiven, ellendig lang wachten aan de telefoon en dan opleggen,verscholen voetnoten in piek kleine lettertjes,brilletje aangeraden enz....

Geposte bewijzen in overvloed.

.

 

0 Likes
dibertos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Dat is inderdaad straf, we zitten ondertussen al aan 192 uur zonder internet.... Al 4 dagen geen inkomen.... Geen update.... Ge moet daarvoor al 25 jaar klant zijn.  Ik zou mijn klanten zo eens moeten behandelen.   Ik mag mijn boeken toe doen dan.......

0 Likes
Ex-Netweter
 

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Als je inkomen volledig afhangt van een werkende internetverbinding, moet je backup voorzien!
Niet vertrouwen op één leverancier of één netwerk. Dodelijk voor je business als het misgaat zoals nu.
Check https://bestetarief.be

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet


Mischien Orange over coax nemen,200 of 400/40Mbps.Bij de koper aanbieders kom je niet verder dan max 88Mbps down en 27Mbps up,en geen 100/40 
dikwijls nog veel minder.Hoe ver je afwoont (afstand)van de Rop internet verdeler.Met alle negatieve gevolgen vandien.
Internet over koper is voorbijgestreefd.Of Telenet business,veel betere bijstand.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Als je orange over coax nemt dan heb je nog geen backup als er een coax probleem is.

Voor een goede backup zal je aangewezen zijn op een koperdraad.

Via het 4G netwerk van uw GSM heb je wel een zwakkere backup maar je kan toch de noodzakelijkste dingen doen.Als ge uw GSM instelt als hotspot kan je toch met een aantal toestellen op internet. Dat is wel veel trager maar ik vermeld dit onder het motto beter iets dan niets.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dibertos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Vandaag 3 klanten uit de nood gaan helpen die activatie problemen hebben.  Wireless usb adapter geinstalleerd en verbonden met FREEWIFI.  Klanten kunnen tenminste terug op het internet.  Ze zijn me eeuwig dankbaar ! Dat is service (er is een probleem, wij kijken voor een oplossing)

 

Waar ik me nog het meeste aan stoor is wanneer je een aanpassing doet van je produkten dat de helpdesk je niet meedeeld dat er activatie problemen zijn.  Ze hadden de klant moeten meedelen dat er problemen zijn en dat een aanpassing van produkten nu niet het geschikte moment is om dit te doen.  Dat noem ik gezond verstand.

Ex-Netweter
 

Omschakeling van Wigo naar All-internet


@dibertos  schreef:

 

Waar ik me nog het meeste aan stoor is wanneer je een aanpassing doet van je produkten dat de helpdesk je niet meedeeld dat er activatie problemen zijn.  Ze hadden de klant moeten meedelen dat er problemen zijn en dat een aanpassing van produkten nu niet het geschikte moment is om dit te doen.  Dat noem ik gezond verstand.


Het is aan de consument om z'n gezond verstand te gebruiken. In Amerikaanse multinationals zoals Telenet/Liberty Global draait het uitsluitend om geld.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Proximus niet dan.Ook geldwolven.

Daar kan ik +1000 den klachten van tonen gepost daar de klanten.

En daar zitten zware gevallen tussen.Waar Proximus ook veel te kort schiet.

Betalen voor wat je niet krijgt.Daar zijn ze de nummer 1 in.Zie mijn vorige post,dan kun je de duizenden klachten nalezen.

Als ik bij Telenet 200Mbps 300Mbps of 1000Mbps vraag,dan krijg ik gegarandeerd de volle snelheid - 5%

Neem ik bij proximus 100Mbps want meer kunnen ze over koper niet leveren,dan verlies ik al 20% (80Mbps maximaal)al zit ik vlak bij de Rop internet verdeler,woon ik er 1200 Meter vanaf haal ik nog amper 30Mbps.

Waarom moet die met maximaal 30Mbps zoveel betalen als hij die 80Mbps haalt.

De klant wordt financieel benadeeld om wat ze niet krijgen,dat is pas afzetterij.

0 Likes
GAW
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Het privé oorlogje dat hier gevoerd wordt door rafb en robatoras zou toch stilaan eens mogen stoppen. Wie is daar nu bij gebaat?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Proximus vs Telenet.

Antwoord gewoon op zijn Proximus reclame tussendoor.

Het lezen beslis je zelf.

Bij gebaat?Stap over naar Proximus,je zal snel terug zijn,wil je mee in 2023.

 

0 Likes
GAW
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ik dacht dat dit een forum was waar Telenet klanten elkaar helpen en ervaringen delen. Ben niet van plan om te veranderen van provider, nog nooit problemen gehad met Telenet.

Dat sommigen hier alleen maar tot vervelens toe blijven proberen andere providers aan te bevelen is hun probleem. Daar heb ik in elk geval geen boodschap aan.

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ik ben al +25 jaar een tevreden Telenet klant.

rafb is Proximus (scarlet) klant.(medewerker?)

 

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Wat zit jij allemaal te posten,@rafb zegt nergens NAAR PROXIMUS  gaan, je blijft daar

maar over zijken doorgaan doorgaan doorgaan.

Telenet heeft nu zware problemen,hoelang nog.

Jij met laatste posten een tevreden telenet klant ??? I THINK NOT.

Mensen met K.M.O,komen in problemen met dit geknoei.

0 Likes