24767
netweters
|
152539
antwoorden
|
20718
vragen
|
ik heb traag internet, ik heb slecht beeld en nu werkt de streaming naar onze iPad ook niet meer iemand een oplossing heb al 2 keer gebeld steeds hetzelfde verhaaltje probeer dit of dat of we kunnen een technieker sturen maar is wel betalend, het is begonnen volgens mij nadat ze buiten de grachten hebben geluisd graag een oplossing aub
Als de fout bij Telenet ligt,kost de technieker niets.
Wanneer de fout bij telenet ligt (modem, versterker, buiten) is de technieker gratis maar indien de fout bij jou ligt (binnenbekabeling, eigen toestellen) is het betalend.
De klantendienst kan niet exact zien waar het probleem ligt. Wel kunnen zij constateren of er een probleem is en eventueel proberen het op afstand op te lossen.
Zoals reeds aangehaald niet alles kan met het toverstokje op afstand opgelost worden. Slecht beeld kan veel oorzaken hebben, slecht internet ook. Combinatie van beiden kan er op wijzen dat er iets mankeert met de aansluiting op straat, de NIU of iets anders en dat kan alleen maar ter plaatse gecheckt worden.
Klantendienst kan tenslotte enkel iets checken samen met jou en als dit OK is moet er een andere oplossing komen.
Zoals gezegd Telenet veroorzaakt het probleem = niet betalend.
Of zoals altijd is er bij de klant niets gebeurd 😉 maar blijkt de kuisvrouw ( die hebben het ook altijd gedaan...)of iemand anders dan toch iets gedaan te hebben en dan is het wel te betalen.
Dus regel zo vlug mogelijk een afspraak.
Tenzij je overdag bent gaan werken en ze 's avonds moeten komen. Dan is het altijd betalen.