Beantwoorden
brooky1010
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Overschakelen naar modem-only

Hallo, 

Ik weet dat dit al een veelgestelde vraag is maar ikzelf heb toch nog wat vragen. Morgen ga ik naar het Telenet Center mijn witte modem/router omruilen voor een modem-only. Nu heb ik hier en daar wat dingen gelezen dat mij toch wat vragen doet stellen. Mijn vragen:

1. Ik heb ergens gelezen dat je voor een modem only een business abonnement nodig had. Is dit waar?

2. Als ik mijn modem installeer, moet ik mijn router dan op dynamisch of statisch ip zetten?

3. Moet ik zelf dingen activeren of verloopt alles automatisch? (Ik bedoel dan het Telenet activatie gedoe) En hoelang duurt dit ongeveer?

4. Mijn router (TP Link Archer C3200) ondersteund IPTV. Kan ik mijn digicorder dan aan mijn router hangen?

 

Alvast bedankt, Brooklyn

2 reacties
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Overschakelen naar modem-only


@brooky1010@  schreef:

Hallo, 

1. Ik heb ergens gelezen dat je voor een modem only een business abonnement nodig had. Is dit waar?


 Nee, dat is niet waar.

 


@brooky1010@  schreef:

 

2. Als ik mijn modem installeer, moet ik mijn router dan op dynamisch of statisch ip zetten?


 Je router gewoon standaard laten staan. Dynamisch dus

 


@brooky1010@  schreef:

 

3. Moet ik zelf dingen activeren of verloopt alles automatisch? (Ik bedoel dan het Telenet activatie gedoe) En hoelang duurt dit ongeveer?

 


 Alle uitleg zullen ze je verschaffen in het telenetcenter. Aarzel niet om daar al uw vragen te stellen.


@brooky1010@  schreef:

 

4. Mijn router (TP Link Archer C3200) ondersteund IPTV. Kan ik mijn digicorder dan aan mijn router hangen?

 


 Ja, indien correct instelt is dat mogelijk.

In de router moet je instellen welke lanpoort je wil gebruiken voor IPTV

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
brooky1010
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Overschakelen naar modem-only

Heel erg bedankt!