Beantwoorden
ivanb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? Netjes! En we zijn vertrokken!

PIONEER VSX922

ik probeer mijn pioneer vsx922 av receiver aan te sluiten op het netwerk via LAN aansluiting (dus met een internet kabel) maar de receiver vindt geen netwerk dus ook geen ip adres.

Heb de internet kabel al rechtstreeks met de telenet modem verbonden en ook geprobeerd via een router maar niks werkt.

wie weet raad?

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PIONEER VSX922

Heb je het al eens geprobeerd met een andere kabel? Heb je de instellingen op je receiver nagekeken? Misschien een vast IP ingesteld dat buiten de range van modem valt of zo?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

PIONEER VSX922

Op pagina 83 van de handleiding staat de procedure. Je doet dit best manueel. Als je met de standaard HGW van telenet verbonden zijt, die witte of zwarte met 4 gele poortjes, al of niet via een switch geef je best als IP adres eentje tussen 192.168.0.10 tot 99 in. Default gateway 192.168.0.1. Subnetmask 255.255.255.0. Friendly name: Jantje, Louis of living kies maar uit.

Maar zeker eerst, zoals @sb zegt, je kabel testen met een laptop of zo waarvan je de Wifi hebt uitgezet. idem dito voor de muuraansluiting die je gebruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes