Beantwoorden
instigator78
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Packet loss met CH8568LG modem

Constante verbrekingen van de verbinding met elk spel Fortnite/Overwatch/Minecraft, directe bedrade verbinding met de modem (CH8568LG), is al maanden aan de gang. Gebeurt op PC, Xbox en Switch. Wat moet ik doen?

Ook kreeg ik vroeger gigabit snelheden, nu is het slechts op 300 ook al heb ik de gigabit plan.

https://pastebin.com/xjtx9WhV

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: CH8568LG Packet Loss

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Packet loss met CH8568LG modem

@instigator78   Bellen naar 015.66 66 66. Vooraf eens een paar sneleheidstests doen op verschillende tijdstippen (piek en daluren) en dit noteren. En een beetje aandringen is soms ook nodig.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PippiPebbles
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Packet loss met CH8568LG modem

Een probleem waar toch al wel wat over te vinden is, op deze plek zijn er een aantal meldingen over.

 

Bellen met telenet zal weinig tot geen oplossing bieden. Zelf had ik dit probleem ook en ben terug overgestapt naar een (oud) model modem, een ander. Sindsdien is er geen enkel probleem meer.

Er werd met dat type modem heel wat getest, tot alle bekabelingen vervangen, een modem vervangen, het probleem bleef altijd hetzelfde. Telenet kon geen oplossing geven.

0 Likes
PippiPebbles
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Packet loss met CH8568LG modem

0 Likes