24758
netweters
|
152469
antwoorden
|
20712
vragen
|
IK heb een maandelijks surfvolume van 150 GB dat ik nooit opgebruik.
Nu kreeg ik daarnet de melding dat ik plots aan mijn maximum zit.
Ik ben dan gaan kijken bij de telemeter en nu blijkt dat ik vandag 60GB zou verbruikt hebben terwijl ik niets gedownload heb of geen online tv gekeken.
Hoe kan dit ?
Ik heb hetzelde, enkel is mijn vebruik:
Totaal verbruik: 17592185999762 GB
en ik kreeg dus ook de melding van beperkte snelheid.
Ik had al zo'n vermoeden dat er een panne was en een telefoontje naar de klantendienst heeft dit bevestigd. Ze zijn aan het werk om het te herstellen...
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou vandaag tijden piekuren (vanaf 12u) 17.592.186.000.000 GB gedownload hebben. Om 18.05 kreeg ik het bericht dat ik over mijn limiet zit. Ik zou dus 6 uur en 5 minuten hebben gehad om dat volume te downloaden. Dat wilt zeggen dat ik een download snelheid van 6.426.369.315 Gb/s zou gehad hebben. Dat is toch wel een beetje sneller dan de 200 Mb/s die ik hier heb! Er is dus wel degelijk iets mis.
Ik heb ook hetzelde probleem met de verbruik van de telemeter.
Ik heb een Abonnement: Internet Fiber 100 (Whop).
Deze zondag 13/03 , de verbruik is 106 360 mo ??
Ik kreeg ook de melding van beperkte snelheid.
Ik heb niks gedownload op mijn pc.
Ik hoop dat het zal snel worden opgelost.
"De Grote netwerf" loopt niet altijd probleemloos. Hopelijk is het de moeite om de beproevingen te doorstaan.
Ze zijn trouwens al weken aan het rommelen op hun servers vooral op zaterdag en zondag. Ik merk dit aan diverse dingen.
Zelfde probleem. Ik wist niet dat mijn internet zo snel was.
Hopelijk wordt dit snel rechtgezet.
zelfde probleem hiet en surfen aan verlaagde snelheid.
Niet erg handig als je van thuis uit dient te werken....
Je hebt in je huidige periode 9007199300000000 MB verbruikt via Wi-Free. Je Wi-Free verbruik maakt deel uit van je totale verbruik. =>
Hmm, dit zou via één van de smartphones zijn, dat lijkt me toch onmogelijk.
Dit kreeg ik op zondagmiddag, ik ben maar 10 minuten buiten geweest.
Ik wacht op een reactie van telenet, gelukkig hebben we Whoppa, of ik was technisch werkloos.
Hallo, sinds gisteren heb ik zogezegd plots op 1 dag 17592185999516 GB verbruikt wat natuurlijk onmogelijk is ! En nu is mijn internetsnelheid verlaagt terwijl de fout hierbij telenet ligt en zeker niet bij mijj.
Hoe gaat telenet me dit vergoeden? want ik heb niet betaald voor een vertraagd internet !
mijn volume moet terug normaal komen te staan en niet pas ergens rond den 10 april 2016 zoals het nu aangegeven staat.
Gelieve dit snel op te losten want anders zie ik me genoodzaakt testaankoop in te schakelen.
als er nog andere gedupeerden zijn kunnen we misschien samen klacht indienen als dit niet snel wordt opgelost.
ps: ik vind ook dat jullie een gratis nummer moeten opgeven op jullie website voor jullie klanten en geen betalende lijn.
met vriendelijke groeten.
corneel
Dat probleem is blijkbaar bekend bij Telenet en zou morgen opgelost moeten zijn.
Telenet verwacht dat het morgen zal opgelost zijn.