Beantwoorden
jempiw
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Port forwarding werkt niet na installatie nieuwe modem.

Hallo, na installatie van een nieuwe telenet modem (F@ST3896LG-TN) werkt mijn port forwarding niet meer.

Ik gebruik deze om mijn IP camera's van buitenaf te bekijken. Via wifi werkt dit allemaal perfect.

Ik gebruik IPC Viewer van Maginon om dit te bekijken. Ik heb ooit nog eens van modem gewisselt waarna dit ook niet meer werkte.

Ik heb toen de port forwarding in gesteld en alles werkte tot nu na vervangen van de telenet modem.

Ik heb hier reeds enkele zaken gelezen i.v.m. port forwarding, en begrijp dat het probleem bij telenet ligt. 

Maar misschien kan mij hier toch iemand helpen of heeft een oplossing. Het gaat vooral om de eerste twee port forwadingen.

Bij voorbaat dank.

Schermopname (33).png

2 reacties
katoda_ltd
Experienced Beetjesweter
Tien op tien! Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Na installeren van een nieuwe modem is het onwaarschijnlijk dat de toestellen nog hetzelfde ipv4 adres gaan hebben als voordien. 

Het beste zou zijn om je toestellen een vast ipv4 adres te geven. Dat moet je in het toestel zelf doen. Je geeft een waarde bij voorkeur in de range 2 - 49.