Beantwoorden
InterWestAlarm1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Portforwarding op nieuwste versie van Mijn Telenet

Ik probeer de portforwarding te doen op allernieuwste Mijn Telenet maar het  lukt  niet. 1/De modem onthoud de instellingen niet. 2/ Blijkbaar moet men de notatie gebruiken (bvb) externe poort 8000-8000, interne poort 8000. Er verschijnt altijd "Oeps het ging mis probeer later..."

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding op nieuwste versie van Mijn Telenet

Momenteel een groot probleem bij Telenet. Je kan geen instellingen doen. We kunnen alleen maar geduld oefenen. Zoals altijd bij problemen, communicatie 0.00000. Doodzwijgen en het gaat wel over. Ik heb daar ooit bijna mijn job voor verloren omdat ik dit als verwijt stuurde en eerlijk communiceerde met klanten. En de tijden zijn blijkbaar nog niet veranderd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding op nieuwste versie van Mijn Telenet

Ik krijg momenteel ook nog altijd deze melding bij mijn netwerkinstellingen:

ng.omapi-404-errorfield

Dus.....geduld.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Portforwarding op nieuwste versie van Mijn Telenet

Blijkbaar is men de testomgeving volledig vergeten. Allicht zal er wel een (externe) slimmeke zijn, die dat veel te duur vindt. De verantwoordelijken voor dit beleid bij Telenet zijn tevens de hoofdverantwoordelijken voor de medewerkers die hierdoor maandenlang ziek thuis zitten. Deze verantwoordelijken hebben een totaal onverantwoordelijk gedrag en drage een grote morele verantwoordelijkheid. 

Het opbouwen van een goede faam vraagt veel tijd. De afbouw ervan is zeer gemakkelijk, laat alles maar in het honderd lopen.

Aan zij die tussen hamer en aanbeeld zitten, verweer u tegen de onnozelaars die enkel winst op korte termijn zien. Uw verdediging is uw werk correct doen met de middelen die u hebt.

 

0 Likes