Beantwoorden
Y1998
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Alles op zijn plek! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

Is het enkel bij mij of zijn er in het algemeen zware problemen met het leveren van de Telenet 360° Modem & 360° WiFi Pods.

 

Ik heb ze namelijk op 30 Maart besteld en ik heb tot op heden 12 April nog altijd niets ontvangen.

 

Is er een tekort? en heeft nog iemand dit probleem?

 

Mvg

0 Likes
8 reacties
Ludo26
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

Bij mij waren de 360° pods twee dagen nadien geleverd, wel zonder modem, deze heb ik apart moeten aanvragen, maar deze werd ook twee dagen nadien geleverd.

Dus bij mij was de levering zoals beloofd. Ik zou toch eens nakijken of uw bestelling wel degelijk geregistreerd is.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

De voorraad van de modems is momenteel uitgeput. Er komen wel regelmatig nieuwe leveringen binnen.

Een beetje geduld hebben.

De geleidelijke uitrol van nieuwe EuroDOCSIS 3.1-modems naar klanten zal nog tot het einde van de zomer duren.

0 Likes
Y1998
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Alles op zijn plek! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

ik kan zeker nog wachten dat is niet het probleem, maar is Telenet niet wat achterlijk om een product te lanceren zonder voldoende stock te hebben? Ze staan al zeer negatief in de media, waarom dingen nog slechter maken?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods


@Y1998  schreef:

ik kan zeker nog wachten dat is niet het probleem, maar is Telenet niet wat achterlijk om een product te lanceren zonder voldoende stock te hebben? Ze staan al zeer negatief in de media, waarom dingen nog slechter maken?


Daar zit zeker een strategie achter. Het komt hoofdaandeelhouder Liberty Global (die de modems vanuit Nederland verdeelt) misschien goed uit dat er vandaag van alles misloopt bij Telenet. (https://tweakers.net/nieuws/207878/liberty-global-wil-resterende-telenet-aandelen-overnemen-voor-930...)

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

Wie zegt niet dat er zoveel nieuwe klanten staan aan te schuiven,dat je modem leveringsbeperking krijgt.

Er zullen nog weinig nieuwe klanten kiezen voor providers aan maximaal 100Mbps.

 

0 Likes
Y1998
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Alles op zijn plek! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

100mbps? Bent u bekent met de netweters?

het gaat hier over 1000 mbps.

en meerdere dingen. 

0 Likes
Y1998
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Alles op zijn plek! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

inderdaad zo'n vermoeden had ik ook wel; Telenet is in het honderd aan het lopen door de de discussie met Liberty Global.

Maar het probleem is dat de klanten dit beginnen te merken...

En dat mag als bedrijf niet gebeuren...

0 Likes
2004
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Problemen met levering 360° Modem & 360° WiFi Pods

blijkbaar heb je zelfs als business klant bij Telenet voorlopig geen recht op een 360 modem, wat de echte reden is??? gewone Telenet klanten krijgen deze wel, logica?

Business klanten zitten nog blijkbaar in het oude systeem, gewone klanten in het nieuwe systeem + de uitleg die ik kreeg aan telefoon, de modems 360 voor de business klanten zijn voorlopig niet de faciliteiten... begrijp wie begrijpen kan

0 Likes