24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Is het enkel bij mij of zijn er in het algemeen zware problemen met het leveren van de Telenet 360° Modem & 360° WiFi Pods.
Ik heb ze namelijk op 30 Maart besteld en ik heb tot op heden 12 April nog altijd niets ontvangen.
Is er een tekort? en heeft nog iemand dit probleem?
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij waren de 360° pods twee dagen nadien geleverd, wel zonder modem, deze heb ik apart moeten aanvragen, maar deze werd ook twee dagen nadien geleverd.
Dus bij mij was de levering zoals beloofd. Ik zou toch eens nakijken of uw bestelling wel degelijk geregistreerd is.
De voorraad van de modems is momenteel uitgeput. Er komen wel regelmatig nieuwe leveringen binnen.
Een beetje geduld hebben.
De geleidelijke uitrol van nieuwe EuroDOCSIS 3.1-modems naar klanten zal nog tot het einde van de zomer duren.
ik kan zeker nog wachten dat is niet het probleem, maar is Telenet niet wat achterlijk om een product te lanceren zonder voldoende stock te hebben? Ze staan al zeer negatief in de media, waarom dingen nog slechter maken?
@Y1998 schreef:ik kan zeker nog wachten dat is niet het probleem, maar is Telenet niet wat achterlijk om een product te lanceren zonder voldoende stock te hebben? Ze staan al zeer negatief in de media, waarom dingen nog slechter maken?
Daar zit zeker een strategie achter. Het komt hoofdaandeelhouder Liberty Global (die de modems vanuit Nederland verdeelt) misschien goed uit dat er vandaag van alles misloopt bij Telenet. (https://tweakers.net/nieuws/207878/liberty-global-wil-resterende-telenet-aandelen-overnemen-voor-930...)
Wie zegt niet dat er zoveel nieuwe klanten staan aan te schuiven,dat je modem leveringsbeperking krijgt.
Er zullen nog weinig nieuwe klanten kiezen voor providers aan maximaal 100Mbps.
100mbps? Bent u bekent met de netweters?
het gaat hier over 1000 mbps.
en meerdere dingen.
inderdaad zo'n vermoeden had ik ook wel; Telenet is in het honderd aan het lopen door de de discussie met Liberty Global.
Maar het probleem is dat de klanten dit beginnen te merken...
En dat mag als bedrijf niet gebeuren...
blijkbaar heb je zelfs als business klant bij Telenet voorlopig geen recht op een 360 modem, wat de echte reden is??? gewone Telenet klanten krijgen deze wel, logica?
Business klanten zitten nog blijkbaar in het oude systeem, gewone klanten in het nieuwe systeem + de uitleg die ik kreeg aan telefoon, de modems 360 voor de business klanten zijn voorlopig niet de faciliteiten... begrijp wie begrijpen kan