Beantwoorden
Vgb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Problemen met online gamen (GTA) na modem wissel

Hallo ik heb al een tijdje een probleem met GTA online en telenet zegt dat het aan rockstar ligt en rockstar zegt dat het aan Telenet ligt hopelijk kunnen jullie me helpen ? ik was GTA online aant het spelen en kreeg in game de melding saving failed unable to connect to the rockstar games services plots viel het online spelen weg en sindsdien geraak ik niet meer online via wifi of kabel. MAAR als ik mijn Xbox via mijn mobiele hotspot verbindt van mijn gsm abonnement geraak ik terug op GTA online ik heb ook ontdekt als ik via wifi surf via mijn gsm ik zelfs niet op de rockstar social club geraak en via mobiel internet weer wel ik ben wel recent van modem gewisseld omdat ik het oneup for 1 @home abonnement heb genomen thnx 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Probleem online gamen

0 Likes
3 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!
0 Likes
Ex-Netweter
 

Problemen met online gamen (GTA) na modem wissel


@Vgb  schreef:

Hallo ik heb al een tijdje een probleem met GTA online en telenet zegt dat het aan rockstar ligt en rockstar zegt dat het aan Telenet ligt hopelijk kunnen jullie me helpen ?


Het ligt sowieso aan je vaste Telenet-verbinding. Via het gsm-netwerk geraak je wel op GTA online. Dus het probleem ligt niet bij Rockstar.

Misschien werkt je nieuwe Telenet-modem niet. Test dat eens uit: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-probleem-met-mijn-draadloze-internetverbinding-...

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Problemen met online gamen (GTA) na modem wissel

@Vgb 

Heb nog al posts zien verschijnen waar online gamen bijna tot niet meer ging, en net voor modem swap wel.

Steeds komt terug dat telenet zegt dat het aan de game ligt, de gale zegt aan je provider.

Heb je al eens getest, als je de modem in mijn telenet, het ip adres van je xbox tijdelijk in DMZ zet en opslaan drukt dat het dan wel gaat? Upnp ook op actief zetten

Zoja, dan kan je het ip uit dmz halen, en de juiste poorten toevoegen aan je modem voor je xbox ip adres. Niet vergeten dan om een vast ip/statisch in te stellen op je console zodat xbox niet steeds veranderd van ip.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.