24810
netweters
|
152843
antwoorden
|
20744
vragen
|
ik heb de laatste dagen, steeds problemen op 1 site; ( anders sites niet) ofwel krijg ik maar een half blad te zien, soms niets, .. t'is echt vervelend, ik moet steeds refreshen en refreshen, de beheerder van de site kan me niet helpen, op telenet kunnen ze me niet helpen en hebben me aangeraden om contact met deze site op te nemen; ik zit op chrome, heb ondertussen Firefox geinstaleerd ( waarop ik deze problemen ook ondervind - op mijn smartphone heb ik dus geen problemen) |
Check voor alle veiligheid of het niet aan de websit zelf ligt.
http://downforeveryoneorjustme.com/
Het kan zijn dat je smartphone de site uit het cache-geheugen laadt.
Daarna kan je Chrome zonder extensies opstarten om te zien of het hieraan ligt.
Dit doe je als volgt voor je Chrome:
- druk op je windows-knop (meestal rechts en links van je spatiebalk, knop met windows-vlaggetje) en R
- Het scherm 'Uitvoeren gaat dan open. Typ hier "chrome --disable-extension" en druk op OK
- Chrome zou moeten openen zonder extensies. Test je website nog eens.
Bij Firefox:
- Open Firefox en klik op de menuknop rechts bovenaan (3 liggende streepjes)
- Klik dan onderaan in het geopende menu op de knop met het vraagteken
- Klik daarna op "Herstart met uitgeschakelde Add-ons"
- Firefox herstart zonder Add-ons. Test je website opnieuw.
chrome =
jaja,
Chrome geopend zonder extensies. en voorlopig geen problemen meer;
maar wat wilt dit eigenlijk zegger?? (zonder extensies)
mvg, saskia
Inderdaad, ik heb zoiets geïnstalleerd (Adblock Plus)
om reclame te blokkeren, maar dit enkel nadat ik deze problemen al had, en omdat iemand dat aangeraden had, om misschien mijn probleem op te lossen,
kan ik deze dan beter verwijderen?
mvg, Saskia
Dit probleem is er dus nog steeds, en vandaag precies twee maal zo erg,
ik zou echt graag weten hoe ik het kan oplossen en wat nu juist het probleem is, omdat ik echt de enige ben op deze site.
Veel verschillende dinges al geprobeerd, is echt hopeloos.
ja, ik heb deze volledig uitgeschakeld.
ik weet echt niet mer wat ik kan doen??
kan ik misschien Chrome terug installeren??
ik heb zonet de AVG linkscanner voor 10 minuten uitgeschakeld en wonder bij wonder, had ik geen problemen meer, zou dit de oplossing kunnen zijn?? En moet ik dan een andere installeren??
mvg,
saskia
@Ex-Netweter schreef:ik heb zonet de AVG linkscanner voor 10 minuten uitgeschakeld en wonder bij wonder, had ik geen problemen meer, zou dit de oplossing kunnen zijn?? En moet ik dan een andere installeren??
mvg,
saskia
Is dat AVG Internet Security of AVG Antivirus (Free) ?
Tegenwoordig is antivirus software zoveel meer dan alleen maar een virusscanner. Dat heeft in mijn ogen meer nadelen dan voordelen. Blijkbaar heeft AVG een optie om je te "beschermen" tegen bepaalde sites, wat maakt dat je de site in kwestie niet kan bezoeken. Ik zou eerst in AVG proberen te zoeken of je deze site niet in een "white list" kan toevoegen, zodat ze niet meer geblokkeerd wordt.
Wil je toch overschakelen naar iets anders: ik ben al jaren voorstander van avast! Free Antivirus. Je moet er wél voor zorgen dat je het absolute minimum installeert. Dat wil zeggen: geen enkele van de "tools" (Cleanup, SafeZone browser, Software Updater...). Enkel de "shields": File System -, Mail- en Web Shield.
https://forum.avast.com/index.php?topic=189836.0
http://files.avast.com/iavs9x/avast_free_antivirus_setup_offline.exe
Je moet registreren en dan krijg een gratis licentie voor een jaar. Registratie vereist een e-mailadres, maar in al die jaren heb ik nog nooit spam van hen ontvangen.
Sommige mensen vinden het lastig dat avast! zo nu en dan een pop-up laten zien met reclame. Maar als je Silent/Gaming Mode instelt, dan krijg je geen enkele pop-up meer te zien.