Beantwoorden
perebyte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Samsung en beveiligingsupdates

Heeft iemand een idee van het gesteld is met de beveiligingsupdates voor samsung ( blueborne + krack ).

 

Blijkbaar zou men in Nederland deze updates al binnen hebben sinds september, in België is er helaas noch draadloos, noch via smartswitch iets te bespeuren.

Bij samsung verwijst men naar de provider/verkoper ; bij telenet verwijst men naar samsung .

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Samsung en beveiligingsupdates

Dat noemen ze van het kastje naar de muur sturen. Hoe kan een verkoper of gsm provider nu verantwoordelijk zijn voor beveiligings problemen in het operating system van een toestel die door samsung is gemaakt en van software is voorzien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Samsung en beveiligingsupdates

Het is wel degelijk Samsung die voor de update moet zorgen. Een goede raad: koop volgende keer een toestel van Google (bijv. Pixel). Mijn Nexus 5X krijgt nog altijd maandelijkse veiligheidsupdates en sinds aankoop ben ik al van Android 6.x naar 7.x naar 8.x gegaan.

 

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S4 Mini gehad. Veel problemen mee gehad, véél rommel (software) van Samsung zelf en geen enkele keer in enkele jaren een veiligheidsupdate gehad.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Samsung en beveiligingsupdates

Bij telenet zoekt men altijd de slimste weg . Het is nooit hun fout of probleem.

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Samsung en beveiligingsupdates

Die veiligheids updates worden in de achtergrond geinstalleerd.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Samsung en beveiligingsupdates


@Thailand schreef:

Bij telenet zoekt men altijd de slimste weg . Het is nooit hun fout of probleem.


Kort door de bocht hoor. Als je problemen hebt met de veiligheidsvoorzieningen in je auto ga je toch ook niet de wegbeheerder of de leverancier van je benzine aanspreken. Waarmee ik wil zeggen dat Samsung verantwoordelijk is voor de toestellen die ze verkoopt en niet Telenet of een andere provider die enkel het netwerk bezorgt om te bellen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Samsung en beveiligingsupdates


@Thailand schreef:

Bij telenet zoekt men altijd de slimste weg . Het is nooit hun fout of probleem.


Sorry, maar Telenet heeft hier niets mee te maken; het is de fabrikant van de smartphone die de updates moet voorzien.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.