Beantwoorden
Schelfi
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Scannen naar e-mail werkt niet meer op HP LaserJet Pro

hallo allemaal 

 

Een maand geleden werkte plots de functionaliteit scannen naar e-mail van mijn HP LaserJet Pro MFP 276nw niet meer. Wanneer ik alles ingeef (incl Pin), tracht de printer een connectie te maken met mailserver (connectie met smtp.Yahoo....) en dan zegt ie plots dat gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig is.

 

image.jpg

Op hp Site wordt ik niet wijzer. Ik kan, nadat ik IP adres van printer ingeef op de instelling pagina van de printer nergens wachtwoord of account terug vinden.

 

Elke hulp wordt enorm gewaardeerd!

 

 

 

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scannen naar e-mail werkt niet meer op HP LaserJet Pro

Probeer eens met pc een verbinding te maken met de smtp server van Yahoo. In uw tekst lees il smtp.Yahoo maak daar eens smtp.yahoo van ( ik weet niet war er achter komt, maar doorgaans zijn deze namen in kleine letters).

0 Likes
Ex-Netweter
 

Scannen naar e-mail werkt niet meer op HP LaserJet Pro

Waarschijnlijk krijgt jouw HP printer geen toegang meer tot jouw Yahoo account (verhoogde veiligheids instellingen?)

In dit geval moet je - éénmalig - bij Yahoo een "app paswoord" aanmaken, en dit paswoord gebruiken in de mail instellingen van jouw HP printer?

 

Je bent ook niet verplicht om Yahoo te gebruiken als uitgaande mailserver.

Je kan perfect de Telenet smtp (uit.telenet.be) instellen voor uitgaande mail (zelfs als de bestemmeling van de scan een yahoo mail adres is.

Het ene staat los van het andere.

0 Likes