Beantwoorden
Lesykevin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Snelheid verlaagd?

Hallo 

mijn laptop heb ik verbonden via een cabel die naar een switch loop en dan recht naar de modem 

maar ik heb al door gehad dat ik overdag de snelheid haal van 90 a 180mb/sec 

maar tegen de avond verminderd dat steeds naar 80 a90mb/sec

ik heb nu drie dagen eens steed mijn snelhied gecontroleerd maar steeds kom dat voor in de avond

het gebeurd wel een overdag maar niet echt veel 

 

het is vervelend opdat ik wel een gamer ben ik dan onmogelijk ja defig kan gaan spelen

aan wat zou dat geen liggen alles voor de rest gaat alles perfect

ik heb dat een tijdje geleden gehad en had door voor naar de klantedienst gebeld en die haden dan een afspraak gemaakt en die heb ik moet anuleren om omdat het probleem opeens was opgelost maar nu heb ik dat terug en zou eigelijk niet weten aan wat het zou gaan liggen 

 

hopelijk  word het probleem verholpen 

0 Likes
3 reacties
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Snelheid verlaagd?

's Avonds is het op het internet een pak drukker, omdat iedereen dan thuis is van het werk of van school.  Dat zal er wel iets mee te maken hebben.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Snelheid verlaagd?

Als je savonds meer dan 50% snelheidsverlies hebt is er iets anders aan de hand,dan 'n overbelaste Node.

Ik haal  savonds steeds +85% van mijn snelheid en woon in 'n dichtbebouwde kom,tegen 'Stad.

 

 

 

0 Likes
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Snelheid verlaagd?

Misschien één van de buren die 's avonds gezellig meesurft op uw lijn?

0 Likes