Beantwoorden
Daniel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Kan de telenet modem gehackt zijn ?

We werken met een Macbook en een Windows 7 computer. Een maand geleden begon de inetverbinding regelmatig weg te vallen. Mijn telenet meldde " U bent aangemeld als, naam  van de hoofggebruiker, maar hebt geen rechten". Veiligheidssetting zijn niet zichtbaar en kunnen niet aangepast worden. Wachtwoorden die wij  in webmail wijzigen worden later niet meer aanvaard. Iets of iemand past ze blijkbaar aan zodat wij geen toegang meer hebben.

Triiing is gekoppeld aan 2 iphones waaronder een mij onbekende iphone 6,2? Die zou actief zijn sinds december 2013. Er is geen eigenaar vermeld. Van wie is dit toestel?

De komst van een technicus, 10 tal keren bellen met telenet support, een nieuwe modem en macbook later is het probeem niet opgelost. De hoofdgebruiker kan geen wijzigingen aanbrengen in "mijn telenet" en krijgt foutmelding dat verzoek niet automatisch kan verwerkt worden. Bij installatie van de nieuwe modem blokkeerde inet op Windows omdat de Macbook een ping uitzondt. Er was geen wifi en beide computers waren aangesloten via Lan. Volgens telenet werkte de modem en was de verbinding met beide computers normaal. Toen hij weer werkte was firefox op windows verdwenen. Ettelijke malware scans geven geen resultaten. Vanmorgen gevraagd gecontacteerd te worden door een supervisor maar nog niets gehoord. Wie beheert mijn telenet? Ernstige telenet hulp gevraagd. 

0 Likes
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Kan de telenet modem gehackt zijn ?

Dag Daniel,

 

Ik raad je ten sterkste aan contact op te nemen met de Telenet Klantendienst op het nummer 015/66.66.66 want zij hebben immers toegang tot je gegevens!


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Kan de telenet modem gehackt zijn ?

Scan met dit: malwarebytes (Je kan het gratis gebruiken de premium versie is niet nodig)

 

En kijk ook even op deze site:  http://www.pcworld.com/article/243818/how_to_remove_malware_from_your_windows_pc.html

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.