Beantwoorden
DollZOZlloD
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your third party! It's your second party!

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

Ben het wel meer dan moe dat ik al deze diensten van Telenet de laatste tijd niet erg nog vertrouw. Wel een goede service bij Telenet ... daar heb ik in ieder geval niks op te zeggen. Maar indien ik op Facebook zit en berichten verstuur, en op een reactie verwacht van mijn vrienden. Dan lijkt het voortdurend dat deze in hide mode zijn en met opzet dat andere deze niet te zien of nog te lezen krijgen. Ben ik op Google word vervolgens mijn account geblokkeerd. Ben ik op een Yahoo dienst, dan werkt na enige tijd mijn Yahoo dienst niet langer. Indien ik blogger gebruik ... zeer merkwaardig maar dan na enige tijd werkt deze ook niet en zijn er diensten die NIET langer nog werken. NIETS laat ik nog aan het toeval nog over ... En toeval bestaat NIET in mijn ogen. Zelfs aan mijn Anti Virus scan kan het niet liegen, want ik heb een betaalbare geinstalleerd. Voortdurend weet ik met 100% dat ik door twee mensen en wel elke sec dat ik nog maar op mijn computer vertoef of durf aan te zetten dat ik bij alles wat ik doe in de gaten word gehouden. Overal word me toegang en plezier ontzegd. Ben het bij deze dan ook meer dan en grondig beu. Want ik ga er dan ook vanuit dat ik bij JULLIE LID ben en automatische als men zijn computer opsqtart dat ik als eerst verbinding maak op JULLIE NETWERK. Dus kan het maar enkel afkomstig zijn bij mensen van JULLIE MAATSCHAPIJ waar ik op deze problemen bots. Ik betaal evenveel recht om het internet te gebruiken op MIJN manier. En niet dat JULLIE mensen mij GEEN doorgang willen verschaffen tot de dingen die IK wil gebruik van maken op het internet. Daarom MIJN reden alsook dat ik op jullie laatste en 'zogenaamde' tevredenheids actie GEEN DEEL GENOMEN HEB. Volgens mij onzeggen jullie me voortdurend toegang van al deze diensten ... Dus dan is bij mij nog de vraag dat ik me langer nog moet bezig houden om bij jullie in dienst te blijven. En indien er echter na enige tijd NIKS aan deze zaak veranderd ... BEN IK ECHT WEL GENOOTZAAKT OM NAAR EEN ANDER PROVIDOR OVER TE STAPPEN.

 

Met vriendelijke groet

 

De Brouwer Rudy

0 Likes
6 reacties
212959nd
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

Veel frustratie blijkbaar.

 

Denk je nu echt dat telenet invloed heeft op yahoo en google?

Al je problemen lijken niet echt provider based te zijn. 

Ik kan je verzekeren dat telenet niets opzettelijk iets blokkeert, anders waren er geen klanten bij telenet.

 

Het is ook nooit telenet die intresse heeft in jouw gegevens/downloads, dat is meer iets voor de mensen die hier rechten van hebben.

Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

De lijn komt binnen op jou modem thuis. wat jij doet na de modem gaat telenet niets aan en ze wensen dit ook niet te weten.

 

dit heeft niets met de connectie te maken.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

Lijkt mij eerder een malware probleem. Tenzij je het ook op andere PC's hebt. Ik zou aanraden om een her installatie uit te voeren. Eerst een kopie nemen van je data natuurlijk.

Je hebt toch niet dat popcorn gedoe opstaan om gratis naar films te kijken. Dat is een Torrent toestand die ook je internetverbinding gebruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

De connectie met het internet is de verantwoordelijkheid van Telenet als dienst die zij verkopen. De content die op het internet staat (websites, podcasts, bestandstransfers,...) Zijn niet door Telenet georganiseerd en daar heeft men ook geen invloed op.

 

Moest er een probleem zijn met je internetverbinding, dan zou je problemen merken bij het navigeren naar alle content op het WWW, en niet alleen facebook of Google.

 

In de meeste landen bestaan er filters die bepaalde websites blokkeren. The Pirate Bay kan je in België bv niet te zien krijgen. De verantwoordelijkheid voor deze blokkeringen ligt bij de Staat/Federale Politie en niet bij Telenet. Er is geen manier om deze websites te deblokkeren.

 

Soms zal je eigen computer waarschuwingen geven voor het betreden van gekende frauduleuze of verdachte websites. Dit is om de veiligheid van u en uw familie te garanderen. Phishing, fraude,... wordt op moderne browsers tegengehouden door waarschuwingen en zelf het niet-weergeven van verdachte content.

 

Je kan deze beschermingsmechanismen op uw eigen computer uitzetten. Dit is echter ten stelligste af te raden.

 

Wat kan jij zelf doen om je internetervaring zo veilig mogelijk te houden?

  • Gebruik een goede anti-virusscanner. Deze hoeft zelfs niet betalend te zijn. Ik gebruik Microsoft Security Essentials die gratis is maar er zijn veel alternatieven (http://www.zdnet.be/article/129781/welk-gratis-antivirus-is-betrouwbaar/)
  • Gebruik een extra malware sweeper om andere potentiëel ongewenste programma's te verwijderen. Gratis sweepers zijn Malwarebytes anti-malware, Spybot search and destroy. Het kan geen kwaad om beide scanners na elkaar te laten lopen.
  • Zet de privacy en veiligheidsinstellingen voor je browser op Hoog of Normaal-Hoog. Bij Internet Explorer is dit via het tandwieltje rechtsboven, internetopties, beveiliging en privacy.
  • Helpten deze maatregelen niet, overweeg dan om uw PC binnen te doen bij een computerhersteller of indien mogelijk, probeer uw systeem zelf te formatteren en opnieuw te installeren.
  • Gebruik een pop-up blocker, die zit standaard op Internet Explorer ingebouwd
0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

Ik bedoelde 'hielpen' ipv 'helpten'

Spoiler
 
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

IS TELENET WEL ZO VERTROUWBAAR NOG ???

Hoi DollZOZlloD,

 

Bedoel je dus eigenlijk dat je niet meer kan inlogeen op: Facebook, Yahoo, Google,...?

In ieder geval Telenet heeft hier niets mee te maken.

Waarschijnlijk heb je het probleem dat er een virus/malware op je computer zit en/of dat een hacker alles gehackt heeft.

 

Een betaalbare antivirus is niet perse goed.

 

Mvg,

Principis

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes