Beantwoorden
IvorY
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Telenet is niet net neutraal

Ik heb nu al verschillende keren voorgehad dat sommige sites traag beschikbaar zijn, vooral sites die  legale content verschaffen, zoals twitch.tv  . ik begrijp dat zulke sites concurentie zijn voor telenet maar het begint er de laatste dagen er toch over te gaan het is op dit moement zelfniet mogelijk om een stream te bekijken. Ik begrijp zeer goed dat telenet meer geld kan verdienen als ik naar vtm of de vrt kijk maar het is er nu toch wat over. Als ik vpn of tor gebruik heb ik geen enkel probleem om twitch te bekijken. Maar het is toch zeer irritant dat ik niet via de gewone weg een stream normaal kan bekijken. Ik hoop dat telenet eerlijk alle trafiek normaal behandeld en niet zijn eigen willetje doet en zelf bepaald wat belanrijk is. Tegen de mensen telenet werken en die dit lezen, "**bleep** you go destroy an  other country  and leave belgium alone".

 

Voor alle mensen die hetzelfde probleem hebben. Ja het ligt 100% bij telenet.

Ja telenet doet dit expres.

Ja telenet maakt meer winst hierdoor.

Ja het komt neer op  minder dan  5 euro per jaar per klant.

 

En nee ik kan het niet begrijpen dat ze het doen.

 

Ik heb geen probleem om zelf 100 euro per maand meer te betalen om een normale eurpese provider te hebben. Dus telenet als jullie normaal willen doen kan je aan mij meer verdienen.

 

Met vriendelijke groet.

iemand die normaal internet wil.

0 Likes
4 reacties
Yamakasi
Experienced Meerweter
Berichten: 105
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Telenet is niet net neutraal

Raar, ik gebruik twitch.tv, youtube & netflix dagelijks en bij mij werkt dat allemaal supervlot. 

Skworez
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Laat de zon in je hart! Jij bent af! Twee handen vol! Goed gevonden!

Telenet is niet net neutraal

Werkt hier ook normaal zonder haperen.... Toch maar eens je instellingen van je browser bekijken, misschien een verborgen beestje of app die protesteerd.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Telenet is niet net neutraal

Bij mij werken de zaken normaal op mijn telenet verbinding waaronder twitch, ustream en consoorten. Met mijn vdsl verbinding is het iets minder maar de oorzaak daarvan weet ik (afstand en wifi).

 

Dus:

- Kijk eerst eens alles na en probeer het ook eens op andere locaties.

- Telenet maakt hier eigenlijk geen winst door en heeft er niets aan om opzettelijk die diensten te blokkeren/vertragen.

- Als je zo zeker bent dat het bij telenet ligt.... bewijs het maar zou ik zeggen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet is niet net neutraal

Ik heb geen KabelTV en zie TV via netflix en vtm app, dus op een legale wijze. Ik heb op nog geen enkel ogenblik streamproblemen gehad.

0 Likes