Beantwoorden
BootX
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ugrow Babymonitor aansluiten op telenet

We beschikken sinds kort over een Philips SCD860 Ugrow babymonitor.

Deze moet via een app geconnecteerd worden met het draadloze netwerk thuis.

Ik heb de stappen al verschillende keren gevolgd (op verschillende smartphones ook) maar telkens geeft de Ugrow een fout en maakt hij de verbinding niet.

Netwerk van de teefoon en het toestel zijn hetzelfde, het passwd is correct, toestel staat vlak naast de modem. Iemand enig idee wat een oplossing kan zijn?

 

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Ugrow Babymonitor aansluiten op telenet

Is het gebruikte paswoord datgene dat je vindt in mijn Telenet en dat geldt voor uw persoonlijk netwerk van?

 Anders zie ik in de gebruiksaanwijzing geen mogelijkheid om  veel problemen tegen te komen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BootX
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ugrow Babymonitor aansluiten op telenet

Het is idd het passwd dat ik gebruik om lptp en phone te verbinden. Netwerknaam ook al ingegeven en op die manier geprobeerd. Probleem is ook dat je zelf weinig kan doen in de app. je hebt geen mogelijkheid om veel manueel in te geven of zelf maar te zien of hij zeker met het juiste netwerk connecteerd. Er komt enkel een rood lampje en op de app komt dat er een probleem is opgetreden... 

 

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Ugrow Babymonitor aansluiten op telenet

Nog een poging.

schakel zoveel mogelijk van uw installatie uit zodat de kans op verkeerd lopen zo klein mogelijk is.

Eventueel het paswoord( beveiligingscode) eens wijzigen.

En dan moet ik passen.

 

veel succes gewenst


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.