24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
Ik heb de nieuwste modem van Telenet sinds vorige maand en had graag geweten als ik een VPN kon instellen op de modem?
Met de vorige modem was dit niet mogelijk.
Alvast bedankt!
CH8568LG
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel:VPN instellen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Esco54 schreef:
Ik heb de nieuwste modem van Telenet sinds vorige maand en had graag geweten als ik een VPN kon instellen op de modem?
Neen, je kan geen VPN configureren op de CH8568LG.
Daarvoor heb je een eigen router nodig.
Bedankt voor de snelle respons!
Als je bv een vpn neemt van nordvpn of expressvpn of... Kun je tot 5 toestellen tegelijk op vpn en de meeste hebben een app die op smartphone/tablet/smart tv/pc/laptop.. kan draaien. Werkt evengoed en even handig
Ik heb een VPN nodig om te gebruiken op Xbox. Heb je daar een oplossing voor?
Dan is het een router met een functie idd het beste, aloewel het ook via een windows pc gaat als je wil (of mogelijkheid hebt tot)
Als je in google xbox vpn ondrukt zie je zl gauw wat.
Bv ALS je een pc on buurt hebt: (voorbeeldje van nordvpn)
@DeLLiAnO schreef:Dan is het een router met een functie idd het beste, aloewel het ook via een windows pc gaat als je wil
- Download en installeer de NordVPN-app op je Windows-pc
In hoeveel maanden betaal jij prijs van een router in NordVPN abonnement en elektriciteitsverbruik?
Ik zei dat er nog opties waren.. niet meer, niet minder.
Je moet natuurlijk zien wat je bedoelt met een VPN verbinding maken.
Je kunt een VPN verbinding opzetten van bij jou naar een bestemming op het internet en dan gebruik je best een van de commerciële providers. Dan ga je via een IPadres op een server die ze draaien ergens in een land. Dan kan je bvb Netflix content bekijken van dat land ipv Belgische content.
Of je kunt een VPN verbinding maken van ergens ter wereld naar uw netwerk thuis en dan moet je op uw eigen router of NAS een VPN server installeren. Dan werk je op je netwerk zoals thuis. Leuk bvb om Telenet TV buiten Europa te bekijken.
@igvfer schreef:Je moet natuurlijk zien wat je bedoelt met een VPN verbinding maken.
Wat @DeLLiAnO bedoelde is ook waar. NordVPN maakt het mogelijk om de netwerken achter verschillende klanten met zelfde account te verbinden.
Kan van pas komen af en toe indien je al abonnement heeft maar voor permanent gebruik is eigen router/NAS wel goedkoper.