24749
netweters
|
152304
antwoorden
|
20689
vragen
|
Overgeschakeld van whoppa naar Wigo 2B.
- downloadvolume afgetopt tot 200gb ipv onbeperkt met whoppa.
- geen mogelijkheid om extra volume bij te kopen dus verplicht over te schakelen naar WIGO 5 GB
Ben ik de enige die vindt dat we bij de neus genomen worden ....
Oplossingen in de maak ?
Ze hebben jou niet bij de neus genomen.
Dat heb jezelf gedaan.
Eerst alles lezen,het staat er DUIDELIJK,dan beslissen.
Klik op 2GB
We gaan uw rekening eens maken. Je had Whoppa = afgerond 78€ tel daarbij 2 King abonnementen van 15€ en een korting van 2 euro en je komt op 106 euro. Wil je op elk abonnement 1 GB aan volume bij dan kom je uit op King + en betaal je 116 euro. Dus heb je met de Wigo 120 nog een extra gigabyte voor 4 euro. Maar dan heb je wel terug je Whoppa specificaties. Ik weet niet of je ook "ken je beller" had dat kostte ook 4.5 euro. Nu zit dat erin.
In feite is dat de taak van de verkoper om jou daarop te wijzen. Maar dit staat anderzijds duidelijk aangeduid. Maar geen nood je kan terug, Telenet stelt geen termijnvoorwaarden.
Reclame maken is dingen rooskleuriger voorstellen dan ze werkelijk zijn. Kritisch omgaan met een aanbod is een ander ding. Het is misschien daarom dat ik zo'n slechte consument ben.
stevenclaes,
Beter lezen zou ik zeggen 😉
200 is de downloadsnelheid, uitgedrukt in Gbit/sec. Dit had je bij Whoppa ook.
Bij Wigo heb je, evenals bij Whoppa, onbeperkt downloaden (in de praktijk 750Gbytes tijdens de piekuren aan volle snelheid) https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/