Beantwoorden
Rikske1952
Professional Beetjesweter
Star Wars Day Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Wachtwoord mail vergeten en niet opgeslagen

Ik ben mijn wachtwoord voor mail kwijt én ik heb dit niet opgeslagen in de sleutelhanger (ik werk met een Mac). Nu heb ik op mijn Mac de software Office 2016 voor Mac staan en daar zit ook 'Outlook' in. Nu is er om de één of andere reden 'iets' gebeurd, waardoor ik voor het gebruik van Outlook naar mijn wachtwoord wordt gevraagd, maar dat weet ik dus niet meer.

Volgens Telenet kan ik dit niet op een normale wijze 'resetten' omdat ik een 'Wigo' abonnement heb. In de loop van de dag heb ik alles via Messenger uitgelegd, mijn nummer van identiteitskaart werd gevraagd, bleek achteraf dat Telenet een oud nummmer van mijn ID kaart in bezit had, dat zal wel kloppen want twee jaar geleden heb ik mijn ID moeten vernieuwen. Bon, ik stuur dus een foto van mijn nieuwe ID kaart. En dan zegt men me dat ik mijn wachtwoord niet op normale wijze kan 'resetten', men geeft me de site om mijn wachtwoord te resetten, maar daar moet ik eerst mijn oud wachtwoord ingeven en dat heb ik dus niet......

Ik krijg dan volgende mededeling :Omdat je een Wigo abonnement hebt met nieuwe login is het niet mogelijk om het wachtwoord op de normale wijze te resetten. Zelf kan je dit wel steeds doen via volgende link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-wachtwoord-aanpassen/. Test je dit even uit?
Indigo.

Is dat nu echt niet mogelijk om me mijn wachtwoord te geven....Wat kan ik doen??? Veronderstel ik koop een nieuwe computer wat dan???? Of zien ze me genoodzaakt Telenet na al die jaren te verlaten...Of kan ik mijn Wigo abonnement beëindigen en een ander abonnement nemen, ik weet het, ik heb stom werk geleverd door mijn wachtwoord niet ergens te onthouden maar ik ben ook maar een mens......Het wachtwoord in mail zie ik staan als 'zwarte bollekes' en onder die zwarte bollekes zit mijn wachtwoord, en ik weet niet meer wat er onder die zwarte bollekes staat....

Goeieavond!

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Wachtwoord mail vergeten en niet opgeslagen

Ga eens naar  http://webmail.telenet.be . Geef daar je als login het mailadres dat je gebruikt ***@telenet.be en klik dan op paswoord vergeten. Als je de Wigo gebruikers goed hebt aangemaakt zou dit moeten lukken om een nieuw paswoord te verkrijgen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.