Beantwoorden
Ex-Netweter

Webruimtes

Geachte, al 3 weken krijg ik als antwoord dat TELENET mijn aanvraag niet kan verwerken. Blijkbaar zijn alle opties van bijmaken website, verandering paswoord, verwijderen website niet meer toegankelijk. Wie kan mij helpen? Ik moet dringend website aanpassen en nieuwe bij plaatsen?

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Webruimtes

Waar krijg je dit antwoord juist? Bij Telenet zelf of op de pagina van  MijnTelenet? 

De website van MijnTelenet is al 1.5 jaar kapot en dit is al vele keren gemeld. Ik slaag er nooit in om ook maar iets te updaten, zelfs de capaciteit van mijn Wigo abonnement niet. De enige manier om iets in orde te krijgen is om te bellen naar de helpdesk. 015/666666 ... 

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Webruimtes

Op "mijn Telenet". wanneer ik de optie neem Internet/ website/ beheren , aanmaken, ...

Indien mijn Telenet emailadres niet zo belangrijk was stapte ik op bij Telenet.

Totaal geen of slechte dienst naverkoop of hulp van (on) bestaande helpdesk.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Webruimtes

@Ex-Netweter schreef:

Indien mijn Telenet emailadres niet zo belangrijk was stapte ik op bij Telenet.

Totaal geen of slechte dienst naverkoop of hulp van (on) bestaande helpdesk.

Dat  eerste kan je TN niet verwijten; dat heb je aan jezelf te danken. Zelf heb ik al enkele jaren een eigen domein met mailhosting. Moest ik TN willen vervangen door een andere ISP, dan zijn mijn pandora.be/telenet.be adressen het minste van mijn zorgen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes