Beantwoorden
ludoovic
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Website werkt enkel op 4G

hallo , ik heb sinds kort een probleem om via vast internet of wifi op een bepaalde site te kunnen , foutcode "Forbidden
You don't have permission to access /new/index.php on this server." via mijn gsm op 4g lukt dit wel ,

dit is de site http://www.mdxracing.com/new/index.php , nu heb ik al wat opzoeking gedaan en lees ik hier en daar dat dit zou kunnen opgelost worden met dns te veranderen , maar ik ben een leek hahaha alle hulp is welkom , thx !! 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website werkt enkel op 4G

Bij mij werkt de link wel. Windows PC?

Onderaan rechts op het netwerkschermpje klikken, vervolgens netwerk en internetinstellingen, adaptoropties wijzigen, rechtsklikken op de betreffende verbinding, eigenschappen dan zoek je internet protocol versie 4 TCP/IPv4 en klik op eigenschappen en je komt in het scherm waar je onderaan de DNS serveradressen kunt veranderen.

Je kan hetzelfde doen bij Internetprotocolversie v6

 

Dit is IPv4

 

ipv4win.PNG

 

En dit IPv6ipv6win.PNG

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ludoovic
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Website werkt enkel op 4G

heej bedankt voor het mooi uitgelegde antwoord , alles is gelukt om deze instellingen aan te passen , helaas is het probleem niet opgelost ivm de verbinding met deze site , ja de pc is windows , ook de laptop 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website werkt enkel op 4G

Probeer eens met een andere browser. Ik weet niet wat je nu gebruikt maar ik zie dat de site nog gewoon onder Http werkt en niet onder https. Sommige browsers doen dar moeilijk over al kan je de site meestal wel bij de uitzonderingen zetten. Hier werkt het in elk geval onder firefox, edge, IE en Chrome.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ludoovic
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Website werkt enkel op 4G

ik heb een tijdelijke oplossing gevonden , via tunnelbear (via ander ipadres) kan ik wel op de site , dus als ik een ander ip adres kan verkrijgen zou mijn probleem opgelost zijn , kan ik dat aanvragen bij telenet ? 

0 Likes