24761
netweters
|
152514
antwoorden
|
20714
vragen
|
Kabelbedrijf Ziggo gaat vanaf 2 april de internetsnelheid van het door klanten meest afgenomen Alles-in-1-abonnement Complete verhogen. Zowel de down- als uploadsnelheid worden verhoogd.
Ziggo levert bij het Alles-in-1 Complete-abonnement op dit moment een downloadsnelheid van 120Mbps en een uploadsnelheid van 12Mbps. Vanaf 2 april wordt dit automatisch naar 150/15Mbps verhoogd. Ook bij alle andere abonnementsvormen waarbij internet op dit moment met 120/12Mbps wordt aangeboden, wordt de internetsnelheid naar 150/15Mbps verhoogd.
Telenet wat is jullie antwoord hier op.
Big Surprise voor Valentijn????
Of anders op het einde van de maand.
Mijn voorstel
Basicnet klanten 200 GB download volume
Voor whop klanten
Voor Whoppa klanten:
Dat is niet meer voor minder maar zou toch meer zijn voor dezelfde prijs.
Liefst op 14 februri,tezamen met hun prijsverhoging.
Verleden jaar waren ze sneller met hun snelheden te verhogen.
In 2013 kregen Telenet klanten met een Fibernet Shake (120/5 Mbps) al een snelheidsverhoging door automatische overstap naar Whoppa (200/12) .
Misschien wachten tot de Grote Netwerf voltooid is zodat alle klanten een hogere snelheid kunnen krijgen ?
@igvfer schreef:Big Surprise voor Valentijn????
Of anders op het einde van de maand.
Mijn voorstel
Basicnet klanten 200 GB download volume
Voor whop klanten
- Vrije download
- Upload naar 12 Mbps.
- Download naar 150 Mbps.
Voor Whoppa klanten:
- Download naar 250 Mbps
- Upload naar 20 Mbps
- Gratis Play of korting op Play more.
Dat is niet meer voor minder maar zou toch meer zijn voor dezelfde prijs.
Snap wel wat je bedoelt maar toch basicnet klanten de meeste komen toe met wat ze hebben,whop klanten ook .
Zie alleen voordeel voor de whoppa's.
Ik heb whop en bij download -upload of het nu een aantal minuten langer duurt zowat.
Dus whoppa's (gun het)toch,gratis play of vermindering beetje veel unfair.
Als ze hun prijzen kunnen verhogen,moeten ze maar zorgen voor 14 februari met hogere snelheden.
Trapsgewijs naar 1Gbps.
Snap wel wat je bedoelt maar toch basicnet klanten de meeste komen toe met wat ze hebben,whop klanten ook .
Zie alleen voordeel voor de whoppa's.
Ik heb whop en bij download -upload of het nu een aantal minuten langer duurt zowat.
Dus whoppa's (gun het)toch,gratis play of vermindering beetje veel unfair.
Ik zie het commercieel. De conculega's geven alle vrije download bij abonnementen die lager zijn dan 100 Mbps en voor minder geld. Voor veel mensen maakt het niet uit of het nu 40 ,50 of 100 Mbps is. Als ze maar kunnen downloaden.
Die redeneren: Waarom een dure vrachtwagen kopen als ik het met een goedkopere bestelwagen kan doen, met 2 of 3 keer te rijden kom ik er ook.
Bovendien zijn er maar weinig sites waar je downloads haalt van 40 of 60 Mbps zelfs met alle truken van de foor. Dus het duurt toch al wat langer. En de echte doen dat s'nachts als ze in hun bedje liggen.
Digitale tv en internet
Mobistar zal nog dit kwartaal, dus voor eind maart, zijn aanbod van vast internet en digitale televisie lanceren. Dat meldt het bedrijf bij de publicatie van zijn jaarresultaten. Het had heel wat voeten in de aarde, maar de openstelling van de kabel lijkt nu eindelijk resultaat op te gaan leveren.
Ben benieuwd naar de prijzen voor een duo pack,zonder vaste telefonie,en minder tv zenders,wel incl de voornaamste.Voor mij persoonlijk zou 28 zenders ruim voldoende zijn.
Uiteraard gaat Mobistar op zoek moeten gaan naar niche klanten. Maar waar ligt voor hun het kantelmoment tussen 25 zenders aanbieden of 50 of 75.
Ze hebben natuurlijk het voordeel dat ze op een uitstekend netwerk zullen zitten met een zeer hoge landelijke penetratie zeker t.o.v. xDSL wat zeer grote kwaliteitsverschillen heeft van regio tot regio.
Ja, je hebt klanten die zeggen dat ze voldoende hebben met 25 zenders en andere klanten die het aanbod van 75 zenders nog niet goed genoeg vinden en er nog Netflix Apple TV en wat nogal bijnemen.
Maar ze zullen het moeten waarmaken qua service e.d. We zijn benieuwd.
Ziggo komt vanaf 1 april met 300/40Mbps voor zakelijke klanten.
Telenet wanneer wij?
300/40Mbps moet hier vandaag ook vlot kunnen voor de business abonees.
Wij hebben altijd voor gestaan op ziggo - upc Nederland
Met onze ouwe trouwe Duco Sickinghe was dit al lang in kannen en kruiken geweest.
@robatoras schreef:Ziggo komt vanaf 1 april met 300/40Mbps voor zakelijke klanten.
Telenet wanneer wij?
Ik verwacht zeer binnenkort.
Het kan niet op bij Ziggo NL onder Liberty global Telenet
Ze bieden vandaag al pro plus 500/40 aan voor de prijs van 72.50euro ex 6% BTW
En veel beterkoop dan Telenet hun 240/20 plus prijs 77.50 ex 21% BTW