Beantwoorden
Bart_P
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

geen verbinding met thuisnetwerk

zowel mijn vrouw als ik maken gebruik van een Samsung S4 om te surfen, streamen, ...

sinds enkele dagen kan mijn vrouw geen connectie meer maken met de 'vaste' modem (wel met het draadloze internet), wat ervoor zorgt dat zij geen gebruik meer kan maken van ons Sonos systeem dat geconnecteerd is met de vaste modem.

bij ingave van het paswoord krijgt ze steeds de foutboodschap dat dit een ongeldig paswoord is - ook al is dit letterlijk gekopieerd van mijn aanlogscherm...

 

lijkt dit een Telenet probleem of eerder een probleem van de smartphone?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

geen verbinding met thuisnetwerk


@Bart_P schreef:

zowel mijn vrouw als ik maken gebruik van een Samsung S4 om te surfen, streamen, ...

sinds enkele dagen kan mijn vrouw geen connectie meer maken met de 'vaste' modem (wel met het draadloze internet), wat ervoor zorgt dat zij geen gebruik meer kan maken van ons Sonos systeem dat geconnecteerd is met de vaste modem.

bij ingave van het paswoord krijgt ze steeds de foutboodschap dat dit een ongeldig paswoord is - ook al is dit letterlijk gekopieerd van mijn aanlogscherm...

 

lijkt dit een Telenet probleem of eerder een probleem van de smartphone?


 

Begrijp het eventjes niet goed. Met de vaste modem kan je geen draadloze verbinding maken?

Hoe ziet je netwerk eruit. Modem/router (Home Gateway) van Telenet met daarachter nog een draadloze router of Accespoint. Of een gewone modem met daarachter de draadloze router?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

geen verbinding met thuisnetwerk

heel zeker dat je de juiste wifi code hebt ingegeven? de nul niet verwisseld voor een grote letters o? Het is een nul anders. laat haar het netwerk eens vergeten en maak verbinding met de WPS knop van de modem ( knopje naast het wifi lampje) enkele seconden ingedrukt te houden. op je gsm ga je naar de wifi settings. scan voor wifi netwerken klik zeker je netwerk NIET aan. klik dan op de linkse knop naast je hometoets van je gsm en kies voor wps
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes