Beantwoorden
BDL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

hoe gebruikers/verbonden toestellen verwijderen?

Hey, ik zie dat er 17 verbonden gebruikers/toestellen op mijn netwerk zitten. De meeste kan ik achterhalen, maar er zijn er ook een hoop die gewoon met een * worden aangegeven. De naam van het toestel is dus telkens gewoon *. Kan niet zien wat het is, wat ze daar doen... Wil ze eigenlijk verwijderen of de toegang ontzeggen. Wie weet raad?

0 Likes
4 reacties
Eggy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

hoe gebruikers/verbonden toestellen verwijderen?

Ik neem aan dat je die gebruikers ziet in taakbeheer-->gebruikers.

De gekozen gebruiker aanduiden en rechts onder klikken op 'verbinding verbreken'.

Ik neem toch aan dat je netwerk met een paswoord is beveiligd, indien niet dadelijk werk van maken!

Knipsel.PNG

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hoe gebruikers/verbonden toestellen verwijderen?


@BDL schreef:

Hey, ik zie dat er 17 verbonden gebruikers/toestellen op mijn netwerk zitten. De meeste kan ik achterhalen, maar er zijn er ook een hoop die gewoon met een * worden aangegeven. De naam van het toestel is dus telkens gewoon *. Kan niet zien wat het is, wat ze daar doen... Wil ze eigenlijk verwijderen of de toegang ontzeggen. Wie weet raad?


Er van uitgaande dat je dit ziet op mijn.telenet.be veronderstel ik dat je  het mac adres en het IP van het toestel ziet en als het bedraad of draadloos aangesloten is.

Het kunnen bvb Accespoints zijn, powerlan met wifi. Uw TV's enz. Bovendien verdwijnen ze niet altijd direct uit het lijstje als je ze afkoppelt.

Dingen die met een vast IP zijn aangesloten zie je zeker niet in je lijst.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KevinDBM
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Nieuwe TV-theek? On a roll... Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

hoe gebruikers/verbonden toestellen verwijderen?

Indien je kiest voor 'modem herstarten' , reset dat dan ook niet de 'verbonden gebruikers'?

Internet en TV: Fiber 200 - Play More + Sports
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hoe gebruikers/verbonden toestellen verwijderen?

Ik denk wel dat je dan de lijst wist en dat er dan een nieuwe lijst komt met de toestellen die er dan op aangesloten zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.