Beantwoorden
benzy8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ik kan met mijn pc niet op psn

ik kan met de pc/laptop niet op platstionstore ed.als dat al niet lukt dan gaat het met de ps4 zeker niet.dus het moet liggen aan de modem of zo want met de laptop bij de buur inloggen (die bij een andere provider zit) dan lukt het wel en daarom ligt het dus ook niet aan de site van ps

 

heb de moden al meermaals gerest maar hekpt ook niet (meer)

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ik kan met mijn pc niet op psn

Hoi 🙂

 

Krijg je een foutmelding zoals deze?

Of als je een andere browser gebruikt, staat er ergens in de foutmelding iets over DNS?

 

fvqa8

 

Indien ja, gaan we even je DNS veranderen 🙂

 

Optie 1:  De DNS cache leegmaken

  • Druk op windows+R (de windows toets en de R toets tegelijkertijd indrukken kort tikken is goed)
  • Typ: "cmd" en druk op OK
  • Voer dit commando in (zonder aanhalingstekens): "ipconfig /flushdns" en druk op enter.
  • Voer daarna dit commando in: "ipconfig /registerdns" en druk op enter.
  • Herstart je pc en kijk of het werkt. (Probeer best ook even verschillende browsers)

Optie 2

Opgelet! De DNS-server die ik hier voorstel is de Google DNS als je dat om een bepaalde reden niet wilt, zeg dat dan dan geef ik een andere.

  •  Ga naar configuratischerm -> Netwerk en internet -> Netwerkcentrum
  • Klik op de blauwe tekst naast "Verbindingen:" aan de rechterkant.
  • Klik op Eigenschappen
  • Dubbelklik in de lijst op "Internet Protocol versie 4 (TCP/ipv4)
  • Selecteer het bolletje "De volgende DNS-serveradressen gebruiken" 
    • Voorkeurs-DNS-server: 8.8.8.8
    • Alternatieve DNS-Server: 8.8.4.4
  • Klik op Ok, Ok en sluiten
  • Druk op windows+r (de windows toets en de r toets tegelijkertijd indrukken kort tikken is goed)
  • Voer dit commando in (zonder aanhalingstekens): "ipconfig /flushdns" en druk op enter
  • Herstart je pc en kijk of het werkt. (Probeer best ook even verschillende browsers)

Laat even weten of het lukt 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
benzy8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ik kan met mijn pc niet op psn

neen lukt niet

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ik kan met mijn pc niet op psn

Is het gelukt om mijn uitleg te volgen en werkt het daarna nog steeds niet?

Zou je iets meer uitleg kunnen geven, ook bijvoorbeeld welke foutmelding er komt?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
benzy8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ik kan met mijn pc niet op psn

bij "ipconfig /flushdns" heeft hij een foutmelding

 

als ik inlog bij mijn buur via wifi die bij een andere provider zit werkt alles PERFECT.dus de instellingen moet ik echt niet gaan zoeken bij de playstation of pc maar bij die modem (waar ik intussen stress van krijg)

 

al die problemen hier terwijl het bij de buur wel werkt alleen heb ik een te zwak signaal .denk nog maar eens te bellen naar telenet

 

 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ik kan met mijn pc niet op psn

Welke foutmelding? Ik heb zoveel mogelijk informatie nodig, ik ben niet helderziend 🙂

 

Ok kun je eens zeggen welke foutmelding je krijgt als je op je eigen netwerk naar die website surft?

 

Ik wil dat je even je DNS verandert omdat het waarschijnlijk daar aan ligt. Als je zegt welke foutmelding je krijgt als je naar die site surft weet ik het zeker. Je DNS hangt af het netwerk waarmee je verbonden bent.

 

Ik wil je helpen maar dan moet je wel duidelijk antwoorden op mijn vragen 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes