Beantwoorden
boenkie
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

internet installeren vanaf tablet

Mijn moeder wil internet installeren zodat zij en de kleinkinderen kunnen surfen met hun tablets via wifi.Ze heeft echter geen computer.Kan de installatie gebeuren vanaf haar tablet?

 

Indien niet:ik heb een laptop.Kan ik die éénmalig gebruiken voor de installatie?(Ik woon op een ander adres,welteverstaan)

 

Alvast bedankt,

 

Boenkie.

 

0 Likes
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

internet installeren vanaf tablet

Dag boenkie,

 

Wat moet er nog precies geïnstalleerd worden? Als er al een WiFi actief is volstaat het om verbinding te maken met dat WiFi-netwerk met haar tablet en het is mogelijk om te surfen.

Als je een nieuwe Telenet klant bent en je hebt gekozen voor het Self Starter pakket raad ik je even aan om te kijken in de bijgevoegde brochure. Ik weet niet of daarvoor iets van activatie nodig is via een LAN netwerk. Indien dat het geval zou zijn is het noodzakelijk dat je een UTP kabel (RJ45) kan insteken in het apparaat (de meeste tablets hebben dit niet).


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Jackx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! It's your sixth party!

internet installeren vanaf tablet

Had je een selfstarter gekozen dan kan je dit via je laptop uitvoeren.

Niet via de tablet denk ik.

 

Dit had ik al gevonden: https://klantenservice.telenet.be/content/hoe-activeer-ik-de-nieuwe-diensten-met-self-starter? 

 

Was het via een dergelijke installatie @boenkie ?

 

 

Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

internet installeren vanaf tablet

Hey @boenkie,

 

Mocht je hier een antwoord vinden dat je verder geholpen heeft, kan je dit dan eventueel markeren met oplossing? Dit kan andere mensen met een soortgelijke vraag helpen in de toekomst.

 

Alvast bedankt voor jouw suggestie @Jackx.

 

Stijn

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes