Beantwoorden
an56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

steeds bericht beperlkte internettoegang of geen netwerk gevonden, na Hr support assistant of opnieuw opstarten geen problemen meer.

0 Likes
6 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

doet dit probleem zich voor wanneer de computer in slaapstand of sluimerstand is gegaan?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
an56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

Aangezien ik de laptop normaal gezien alleen 's avonds of in het WE gebruik zet ik deze altijd volledig af. Bij het opstarten is er ofwel beperkt toegang of geen toegang.  Na gebruik van de HP Support Assistant of, desnoods opnieuw opstarten, lukt het dan wel en dan zijn geen problemen meer!!

Bij de i-pad er is niets aan de hand.

Dit probleem doet zich voor sedert één week, vlak nadat wij uit verlof zijn teruggekeerd, waar ik op een ander netwerk heb gezeten....

 

 

0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

Welk bestuuringsysteem heeft je laptop/PC?

Als het win 8.1 is probeer eens dan te kijken of de driver van je wifi kaart niet deze van microsoft zelf zijn.
Indien wel instaleer dan eens de laatste nieuwe van de fabrikant van de kaart, lukt het dan nog niet installeer eens die vvoor win 7

 

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
an56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

Mijn laptop heeft windows 8.1 met bing met 32 besturingssysteem.

Ik krijg steeds de melding dat er iets met de adaptor aan de hand is, deze wordt dan door HP support assistant terug ingeschakeld, daarna werkt alles normaal, totdat ik afsluit en terug moet opstarten, want dan is er opnieuw geen of beperkt internettoegang...........

0 Likes
an56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

Dit probleem is nog steds niet opgelost. Wanneer ik systeemvernieuwing doe, zijn er de eerstvolgende 2-3 dagen geen problemen, daarna begint het opnieuw!! Het gekke is dat er na "opnieuw opstarten" geen problemen te bespeuren zijn, maar het is toch niet de bedoeling om de laptop nooit af te zetten ..!


@an56 schreef:

Mijn laptop heeft windows 8.1 met bing met 32 besturingssysteem.

Ik krijg steeds de melding dat er iets met de adaptor aan de hand is, deze wordt dan door HP support assistant terug ingeschakeld, daarna werkt alles normaal, totdat ik afsluit en terug moet opstarten, want dan is er opnieuw geen of beperkt internettoegang...........


 

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

problemen met aanmelden, na opnieuw opstarten lukt

http://support.hp.com/be-nl/document/c02723581

 

  • Klik op Start (of houd deWindows-knop  linksonder op jouw toetsenbord ingedrukt, druk op de letter R en laat beide knoppen los) .
  • Typ Apparaatbeheer  of devmgmt.msc in het zoekvak.
  • Selecteer Apparaatbeheer in de resultaten en klik er op.
  • Apparaatbeheer wordt geopend. Klik op Netwerkadapters en selecteer uw draadloze netwerkadapter (e.g. Wifi, Wireless, 802.11, ...).
  • Klik met de rechtermuisknop op de draadloze netwerkadapter en klik op Eigenschappen.
  • Het venster Eigenschappen voor de adapter wordt geopend.
  • Klik op het tabblad Energiebeheer.
  • Schakel de optie "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uit.
  • Klik op OK.

 

0 Likes