Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

ip adres

kan ik zelf mijn ip adres ergens veranderen? Want ik zie op een bepaalde site die ik van iemand gekregen had iets helemaal anders moeten zien dan wat ik zag; Bij mij was dit een Engeltalige tekst en nog van alles. met een wifi-protector kon ik dan wel op die site. Daarom de vraag of je desnoods je ip-adres niet kan veranderen (handmatig) en waar; Dank u.

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ip adres

Neen. Je kan wel proberen je modem 4 uur lang zonder stroom te laten staan.

 

Waarschijnlijk ligt jou probleem gewoon aan je browser of je pc. Probeer een je cookies en cachegegevens van je browser te wissen? En probeer het ook even op een ander apparaat.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

ip adres

Volgens mij wordt het Telenet ades om de zoveel tijd (in dagen vernieuwd). die tijdsduur heet Lease time.

 

Ook volgens mij kan je een nieuw adres aanvagen door je modem uit te schakelen voor pakweg 1/2 uur.

Maar dit gaat over het IP adres die je krijgt van internet.

 

Gaat het echter over het IP adres ACHTER de telenet modem, dan kan je dat makkelijker doen.

Maar dat heeft geen enkele invloed op het IP adres die je krijgt van Telenet.

 

UItzonderlijk: mocht je een VAST ip adres hebben van intenet, dan kan je dit niet wijzigen, nooit... Tenzij je dit abbo opgeeft.

 

Misschien vind je hier meer uitleg.

 

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ip adres

Als je een tweede netwerkkaart hebt (rechtstreeks verbonden met de modem) en je wisselt de kabel, dan lukt het misschien. De meeste routers kunnen een MAC adres 'spoofen', misschien dat dat lukt (router ontkoppelen, MAC adres aanpassen en opnieuw verbinden). Ik weet niet zeker of het hiermee zou kunnen lukken. Misschien dat de anderen dit kunnen bevestigen of weerleggen?

 

Maar het makkelijkste is natuurlijk om gewoon Tor Browser (d.i. portable) te downloaden en te gebruiken: https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

 

Probeer het daar eens mee zou ik zeggen. Het gaat wellicht iets langzamer. Als het per se een IP uit België moet zijn, geef dan een seintje, dan leg ik je wel even uit hoe dat kan door een instelling aan te passen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ip adres

Welke browser heb je overigens gebruikt en over welke site gaat het eigenlijk?

 

In Mozilla Firefox kan je bijvoorbeeld instellen via Options > Content > Languages - Choose your preferred language for displaying pages > Choose  (sorry voor het Engels, ik heb hier alles in het Engels staan) je voorkeur in te stellen voor de taal waarin webpagina's moeten staan. Ik vermoed dat dit bij jou op Engels staat ipv Nederlands.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

ip adres

Ok bedankt voor jullie raad allemaal. Ik zal al beginnen met het gemakkelijkste en dat is het eerste. Maar ik ga nu wel eerst voetbal zien,maar morgen vroeg is dit het eerste wat ik ga doen.

0 Likes