Beantwoorden
ginoschaeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ip camera op afstand geeft melding slechte wifi

Hoi,

 

Ik heb een ip camera gekocht van Secufirst. Alles werkt maar Als ik deze benader met de secufirst app. Krijg ik de melding low brandwidth speed for streaming video. Volgens de speedstest heb ik 101 mbps download en 20 mbps Upload. Heb ook UPNP aangezet. Maar niks helpt. Het gaat om een p2p camera.  Misschien hebben jullie nog tips wat ik kan doen,

 

De handleiding kun je hier downloaden,

https://www.secufirst.eu/nl/mwdownloads/download/link/id/106/

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ip camera op afstand geeft melding slechte wifi

Als je met WiFi werkt zit je gebonden aan de beperkingen daarvan. Blijkbaar heeft de camera wel verbinding maar aan een veel te trage snelheid om deftige streaming te doen. Je zit tenslotte met de beperking van afstand, muren enz. vooraleer het op je modem/router zit die wel de mogelijkheden heeft. Maar je kan enkel hebben wat de zwakste schakel kan bieden.

Het is nu eenmaal een slecht idee om beveiligingscamera's met Wifi te verbinden, wat de reklame ook mag beweren. Profesionele camerafabrikanten zoals Hikvision bieden dit maar heel weinig aan en dan meestal als optie wegens de slechte resultaten die daarmee worden bereikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ip camera op afstand geeft melding slechte wifi

Kan je nergens in de instellingen de resolutie voor de app wat lager zetten?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes