Beantwoorden
poohke10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

meterverbruik

Hallo iedereen

kan er mij eens iemand vertellen wat er het meeste verbruikt in de meter aub?

Ik zit voor de eerste keer met een volle meter en heb naar het verbruik gezien dat er ook Wi-free bijstond en weet niet door wat want er allemaal helemaal niets van

 

Tv kijken via de pc of tablet doe ik al een langere periode en nog niet gehad ,wat ik sinds kort wel doe is via zylom bingo spelen tegen anderen verbruikt dat veel en is dat die Wi-free die ik gebruikt heb??

 

Mvg poohke10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 Likes
2 reacties
egoon
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten?

meterverbruik

wat verbruikt er allemaal internet?

 

youtube, yelo tv en andere streaming services. hoe hoger je de instellingen zet hoe meer verbruik je hebt.

 

bv youtube in 4k zal meer verbruiken dan in 1080p.

 

je wifree verbruik, dus het verbruik dat je doet als je op een telenet homespot of telenet wifree ingelogt bent word gwn bij jouw verbruik bijgerekend...

 

tips om volle meter te verminderen, download grote bestanden (films, games,...) tussen 00:01 u snachts en 11:59u smiddags dan telt je verbruik maar voor de helft.

 

ik hoop dat dit help!

0 Likes
poohke10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

meterverbruik

Dank u wel voor de uitleg ben ineens ook overgestapt naar whoppa blokken is ook 5 euro dus dan toch maar het andere beslist

 

Fijn 2016 bij deze ook toegewenst

 

0 Likes