Beantwoorden
TimmyVH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

D-link dwl g700ap instellen

Hallo iedereen.

 

Even de situatie schetsen.

Omdat we in onze slaapkamer hele slechte ontvangst hebben van de wifi, heb ik een LAN kabel getrokken (door de muur) vanuit de bureau (naast de slaapkamer), naar onze slaapkamer.

Hier heb ik een switch gezet, en vanuit de switch vertrekt dus nu een UTP kabel, naar de D-link dwl g700ap, als een UTP naar de PS4 (die nog komt).

Mijn vraag is nu, moet ik deze Dlink  nu nog beveiligen om in onze slaapkamer draadloos te kunnen surfen? en zo ja hoe doe ik dit?

Bedankt

 

0 Likes
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

D-link dwl g700ap instellen

0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

D-link dwl g700ap instellen

verwacht hier wel geen hoge snelheden mee als je draadloos surft.

Toestel is compleet verouderd en ondersteund de N standaard niet. Dacht dat dit de G stanaar ondersteund.  dus nog geen 54 Mbps

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
TimmyVH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

D-link dwl g700ap instellen

Lukt me niet, om verbinding te krijgen met 192.168.0.50

Ik krijg steeds de boodschap dat de webpagina niet beschikbaar is.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

D-link dwl g700ap instellen

@TimmyVH dit is al zeer veel uitgelegd ik heb geen zin om het nog eens te doen als je even rondkijkt zal je het wel vinden 🙂

reset naar Factory settings en normaal is het 192.168.0.1 of 192.168.1.1 steek als je die wilt instellen nog geen internet kabel in
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes